Ååånei.. :(

Smurfekringla

Gift med forumet
Ååå, var på UL i går og alt var bra.
Så var jeg hos legen i dag, og skulle ta urinprøve, og da var det plutselig kommet litt brunt blod i trusa ::((
Selvfølgelig kan det være pga undersøkelsen i går. Men ufffff.... er skummelt syns jeg.
Håper det ikke kommer mer nå, og at alt fortsatt er bra...

Nei så ekkelt:/ men krysser fingrene for at alt er bra!!

hvis du ble undersøkt i går, og det ikke er friskt blod, vil jeg tro det kan være rester fra den undersøkelsen. skjønner det er ekkelt, jeg hadde nok tenkt det samme som deg, men tror du kan ta det med ro, det lille nurket ditt har det nok perfekt i magehuset <3 

Ja, det er nok pga undersøkelsen sier fornuften min.
Men så kommer bekrymringsmamman i meg å sier: hva om det ikke er undersøkelsen :(
Off, må bare prøve å ikke tenke på det tror jeg.

silros skrev:
Men så kommer bekrymringsmamman i meg å sier: hva om det ikke er undersøkelsen :(

er helt lik selv, hjelper ikke hva noen sier, før jeg har fått ting bekreftet :p hehe

men du.. jeg syns nicket ditt ser kjent ut, og ser du har bar fra før... hørte du til november 09?? :)

Så lenge det stopper opp så vil jeg tro det ikke er farlig.

*JanuarSpire2013* skrev:

silros skrev:

er helt lik selv, hjelper ikke hva noen sier, før jeg har fått ting bekreftet :p hehe

men du.. jeg syns nicket ditt ser kjent ut, og ser du har bar fra før... hørte du til november 09?? :)

Desember 09 :)
er du fra november 09 kanskje? :)

silros skrev:

*JanuarSpire2013* skrev:

silros skrev:

Desember 09 :)
er du fra november 09 kanskje? :)

ja det er jeg.. fulgte med på desember også, for har ei god venninne som fikk i desember, er nok der jeg har sett nicket ditt ;)

Det skjedde med venninna mi to dager etter ho var på ul også, og med henne var det bare noe etter undersøkelsen...så hvis ikke det kommer mye og ingen smerter så tror jeg du kan ta det med ro. HVis alt er bra med babyen i uke 10 så skal det mye til for at det skal gå galt etterpå...

Back
Topp