Ååånei!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Jeg trenger en klem - eller ti!
[:o]

ORIGINAL: PhillipOgLeah

*Klemmer*

kan jeg spørre hva har skjedd?

taaakk!
mannen må reise bort, om to dager, og vi fikk vite det i dag..
og vi vet ikke helt hvor lenge han blir og mye er heller usikkert.
det har ligget litt og dampet i en uke, men nå som det er endelig føles det helt crap..
med så kort varsel!
og han jobber i hele kveld og i morgen, og mest sannsynlig søndag, så vi får omtrent ikke sett han.
og værst av alt, rekker jeg ikke å forberede teodor så mye på alt dette [:'(]

Uff, uff, uff.[&:] Stakkars dere.[&:] Håper han ikke blir borte lenge.

Vi kan være så heldige at han kommer hjem etter to uker, men det kan også bli 4-6 uker..
Nå sliter jeg litt med å bestemme meg for hva jeg sier til T...
Noen gode tips?

Det vil jeg ikke skrive her...

ååneii så kjipt. rekner med det er i forbindelse me jobb, men hva jobber han med (om du kan skrive det da[:)])?

Ja han jobber i forsvaret [:)]
Trodde jeg skrev i første innlegg at det var i jobbsammenheng, men det glemte jeg viss i farten her!

jeg syns jeg husker du har fortalt oss før hva han jobber med og håper han skal ikke så langt.

Å neeei.........dritt!!! si til T pappa skal jobbe borte og ikke kommer hjem på en stund. Når dere vet ca hvor lenge så kan dere heller han en konkret nedtelling med bilder som i antall dager eller noe...han vil uansett ikke ha begrep om det blir to eller 6 uker så du får bare si han skal jobbe borte ikke sove hjemme på en stund.

Men føler veeeeldig med deg....[:(]

Ja, jeg har jo alltid sett for meg at vi skal ha en slags nedtellingskalender, men det blir jo umulig når vi ikke vet.
Men takk - da skal jeg gjøre klart slik at vi kan lage det når vi vet når han kommer hjem!
[:)]

uff det høres ikke særlig koselig ut[&o] håper det ikke blir så veldig lenge han blir borte da.

Å nei, så kjipt! God klem til deg!

Takk alle sammen.
For å toppe det hele så har T fått omgangssyken nå og mannen jobber fra morgen til kveld.
Nice!
Og jeg som skal jobbe i dag..

Ååånnei til at T. har blitt syk i tillegg....

STOOOOR klem til deg!! God bedring til T.!

ORIGINAL: *Carine*

Å nei, så kjipt! God klem til deg!

Han har fri i dag! *jippi*
Og en liten sjans for at han blir en dag til hjemme!

Back
Topp