Åååhhh

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Fy flate... Nå begynner luktesansen min å ta livet at meg...

Bikkja mi STINKER fisk.... [:'(] Og han er skikkelig "hakk i hel" om dagen... Skal bare kose meg og styre.. mulig han merker noe....

Og skulle på butikken i stad... var flere ganger jeg var på tur til å la handlevogna stå igjen og bare gå ut.... fysjjjj......[:'(][:'(][:'(] Gikk FORT forbi kjøttdisken for å si det sånn....[:'(]

Kjenner meg igjen [;)][:'(]

Kjenner meg også igjen. Syns det lukter bæsj overalt, og tror hele tiden mannen har prompa.. Haha.

hihi, får vaske bikkja med noe godtluktende såpe da, som du liker [:)] ellers er det jo vanskelig å unngå lukter [8|]

ORIGINAL: FruStina

hihi, får vaske bikkja med noe godtluktende såpe da, som du liker [:)] ellers er det jo vanskelig å unngå lukter [8|]

ene katten min var sånn for noen uker siden, stinket søppel faktisk, dette er en inne katt. det ble til at jeg vasket katten med min god duftende såpe...

katten synes virkelig synd på seg resten av den dagen... men var virkelig deilig å lukte noe annet enn søppel av katten...

ORIGINAL: FruStina

Hehe.. det var lurt! sende med en god shampoo og få han og sambo til å baaade!! nå er han ute og koser seg på plenen.... kan få være der en stund, men er sååå selskapssyk at han uler når jeg går inn... haha... [8D][:)]

Back
Topp