Åååhh hormoner!

tuttemora

Forelsket i forumet
Jeg vet det er hormonene som prater, men i sta skulle gubben ta med vannmelon hjem til meg å "glemte" det!! Jeg må ha vannmelon! Så lyst på at jeg nesten gråter! Er det mulig over en vannmelon??
Også er han å jobber på bilen så kan ikke bare dra å ordne det selv, medlillemann i seng! Flere enn meg ??

Haha, unnskyld at jeg ler men det høres ut som det er her hjemme. Jeg har ikke drukket pepsi siden før jeg ble gravid men isted hadde jeg så sinnssykt lyst på så jeg ringte samboer som var på vei hjem fra jobb, men han var tom for strøm.. Når han kom inn døren to minutter senere sto jeg med tårer i øynene, han måtte jo FORSTÅ at han ikke kunne være tom for strøm for jeg måtte jo spørre om han kunne kjøpe pepsi. Nå er han på butikken:-P

Haha, kjente meg så altfor godt igjen nå! Jeg var helt på gråten for et par kvelder siden da mannen hadde spist opp resten av isen i fryseren, som jeg hadde planlagt å spise senere den kvelden. Stakkars mann var rask til å komme seg på butikken å kjøpe ny is til meg da :P

Ååå. Hadde han bare dratt på butikken for meg så!!

Godt å lese at jeg ikke er den eneste som får tårer i øynene av små ting :p Her kan det være helt ekstremt noen ganger, men han er heldigvis klar over at det er hormonene som herjer :D
Synes synd på han som har ei gravid dame, proppfull av hormoner, samt ei labrador tispe med løpetid, også proppfull av hormoner :D Lenge leve jentene! ;)

Her gråtes det ikke.. Men jeg er ekstremt eksploderende om dagen, minste trass og tull fra frøkna på 4 så eksploderer jeg .. Og i den alderen testes grenser her i huset..

Blir nesten skremt av meg selv for liker ikke å være sinna

Min mann har aldri gått på butikken for meg!! Og når jeg kjøper de tingene jeg har cravings på så kjefter han på meg fordi jeg bruker penger på tull (cola og jordbærmelk) :(( meeen nå har jeg lært meg å skjule jordbærmelken bedre ;) hehe

Tror aldri samboeren min kunne kjørt på butikken baaare for min skyld :P men men.. Jeg er i veldig, veldig fin form (fysisk) til å være gravid, så jeg får ikke så mye sympati de gangene jeg eksploderer eller knekker sammen av gråt..... :P

Min mann har aldri gått på butikken for meg!! Og når jeg kjøper de tingene jeg har cravings på så kjefter han på meg fordi jeg bruker penger på tull (cola og jordbærmelk) :(( meeen nå har jeg lært meg å skjule jordbærmelken bedre ;) hehe

Ikke bra....bank skulle han hatt! ;) Som jeg sa så mener jeg at det er deres plikt å gjøre slike ting for oss nå! :D I alle fall ikke trykke oss lenger ned ved å gi oss dårlig samvittighet.
Sett deg på han og mooos!!

Min mann; altså, om du vil ha sånn, så kan jeg kjøre på butikken. Jeg; neida, det er ikke nødvendig. Han; joda, jeg gjør det. Så kommer han hjem med noe han egentlig hadde lyst på! Så vet ikke for hvem sin del han kjører på butikken jeg:p

Ikke bra....bank skulle han hatt! ;) Som jeg sa så mener jeg at det er deres plikt å gjøre slike ting for oss nå! :D I alle fall ikke trykke oss lenger ned ved å gi oss dårlig samvittighet.
Sett deg på han og mooos!!
Hehe tror det er få som er uenig med deg men sånn er det! I forgårs spurte han meg så fint: føler du deg som en feit ku?
La meg da si at jeg er 170 høy og veier nå 64 kg med sv.skaps kiloene og trener 4 ganger i uken... Og det var en av de bedre kommentarene hans...

Hehe tror det er få som er uenig med deg men sånn er det! I forgårs spurte han meg så fint: føler du deg som en feit ku?
La meg da si at jeg er 170 høy og veier nå 64 kg med sv.skaps kiloene og trener 4 ganger i uken... Og det var en av de bedre kommentarene hans...

Eh! Smart sagt av han.... Jeg sa til min her en dag at jeg var blitt tykk, da sa han "det gjør ingenting" :P Haha! Hva med heller å lyve og si nei...? Jeg er også på str. med deg og vet jo at det ikke er mye :P

Back
Topp