Åååh ventetid

Venterspent91

Andre møte med forumet
Jeg gleder meg sån til å fortelle foreldrene mine og brødrene mine på søndag! Vi har bestemt oss for å si det da, siden jeg er i litt dårlig form, og jobber noen dager sammen med pappaen min.. Er 9 uker på mandag, så føles på tide nå! Men guuuud klarer jo ikke tenke på annet, er så spent :D andre som skal fortelle snart og gleder seg?

Jeg skal ikke fortelle det før i påsken! Lenge til enda :)

Jeg gleder meg sån til å fortelle foreldrene mine og brødrene mine på søndag! Vi har bestemt oss for å si det da, siden jeg er i litt dårlig form, og jobber noen dager sammen med pappaen min.. Er 9 uker på mandag, så føles på tide nå! Men guuuud klarer jo ikke tenke på annet, er så spent :D andre som skal fortelle snart og gleder seg?

Ååå.. så gøy. Tipper du gleder deg. Vi har faktisk også bestemt oss for å fortelle det til familie i uke 9. Mest fordi det er da mammaen til samboeren min kommer og besøker oss i Oslo, men også fordi sjansen for abort visstnok skal være bare 2% da:) jeg er desverre ikke i uke 9 før i slutten av februar, så må smøre meg med tålmodighet. Men LYKKE TIL! Har du funnet en fansy måte du skal fortelle det på eller?

Jeg skal fortelle når jeg er 12 uker, det er så masse som skjer i familien så jeg begynner å merke at det ikke er så vanskelig allikevel.

Jeg er bare i uke 6+2 men vi bestemte oss for og fortelle både hans og mine.

Vi har ikke bestemt oss for når vi skal fortelle det, men hittil har jeg unngått å være på besøk til foreldre/ svigerforeldre på grunn av kvalme og svimmelhet. Begynner også å kjenne at det tar på å jobbe i høyt tempo på jobb, og ønsker at kommende besteforeldre skal få vite det før arbeidskolleger.
Har bestilt smekke med tekst, som vi gir i gave til besteforeldrene.

Har ikke klart å vente, så de nærmeste i familien vet det alt :)

Første gang venta vi til 11 uker, og da måtte vi liksom si det pga ting vi skulle være med på som likevel ville avslørt det. Med nummer 2 ble det imidlertid fullt offentlig i uke 9, da jeg var så syyyyyykt dårlig. Sønnen min og de andre rundt oss var jo oppriktig bekymra for meg, så da følte vi det var på tide at de fikk vite at det ikke var noe alvorlig som feila meg...... :p Og når man forteller en 4-åring som har mast i 2 år om småsøsken at han skal få akkurat det, ja da tar det ikke så lang tid før hele verden vet om det.... ;)

Denne gangen venter vi nok litt lenger. Formen er ikke like ille denne gangen og føler at jeg har lyst til å i alle fall nærme meg 12 uker før vi slipper nyheten. Denne gangen var det jo heller ikke planlagt, så har liksom trengt noen uker bare til å venne oss til tanken selv.... ;)

Back
Topp