Åååh, stille!

lenemor

Forumet er livet
Det er så deilig å sige ned i sofaen etter at barna er lagt - helgene er spesielt slitsomme, og i dag har vi jo hatt gjester også... ikke de mest krevende gjestene, men bord skal dekkes, mat skal lages, etc.

Nå har jeg fått ryddet bort alle spor etter middag og kaker, brettet klærne som lå i tørketrommelen, og nå skal jeg smøre meg litt kveldsmat før jeg siger ned i sofaen og nyter freden. Hadde man bare kunnet slå av denne sporten på tv også [&:]. Får finne frem øretelefonene til pc'n min jeg, og så sette på noe morsomt her i stedet. Har fått låne sesong 1 av prison break - noen her som har sett den serien?

Sporten er jo morsom den! (Jeg liker nesten bare vintersport jeg..) Men det går jo helt tragisk med skiskytterne da, så så veldig morsomt å se på i kveld er det virkelig ikke..
Jeg har ikke orka å rydda noe som helst i dag.. Maren er syk med feber og vil bare sitte på fanget, og ho er nettopp lagt i senga si.. Virker som ho er slutta å kaste opp i det minste da.. *bankibordet*
Vi var en tur på kino med Sindre, og var veldig spent på hvordan det kom til å gå, men det gikk kjempefint! Blei litt forfjamsa når de slo av lyset, men det gikk bra.. Hehe..

Prison Break ja.. Mener sambo så første sesongen av det.. Jeg har aldri fulgt med på det..

Helt enig, det er deilig med kvelden for seg selv. Kveldene er faktisk litt hellige[;)] Jeg har lånt flere dvder med Wallander av mamma. Fått helt dilla[;)]
Jeg har ikke sett Prison Break..

Da gikk G, så jeg fikk bytte kanal [:D]

Wallander er supert oslojente. Hvilken av wallanderne liker du best? Jeg liker best han her  mens mamma mener at han her er mest lik han i bøkene  - morsomt hvor forskjellig man ser for seg ting man leser

ORIGINAL: lenemor

Da gikk G, så jeg fikk bytte kanal [:D]

Wallander er supert oslojente. Hvilken av wallanderne liker du best? Jeg liker best han her  mens mamma mener at han her er mest lik han i bøkene  - morsomt hvor forskjellig man ser for seg ting man leser

Glemte du å legge inn link eller??[8D]

Jeg sitter her og bare nyter å høre klokka tikke. det betyr at det faktisk er stille![:)] Vi har vært 11 stk her i helgen, og det har ikke engang vært stille på soverommet for mannen og Frida har snorket og pustet sånn typisk for veldig forkjølelse. Det har vært kaotisk, men det har faktisk gått greit også. Dåpen var vellykket, men det er godt at den er over.

Jeg har sett alt av prison break. Sesong en er kjempebra. [:)]

næmmen.. jeg skulle ikke ha linker, jeg skulle ha bilder, og i innlegget før jeg trykket ok så lå det bilder der - aner ike hvorfor de ikke kom i innlegget jeg... skal prøve å revidere det

ORIGINAL: namba

Jeg sitter her og bare nyter å høre klokka tikke. det betyr at det faktisk er stille![:)] Vi har vært 11 stk her i helgen, og det har ikke engang vært stille på soverommet for mannen og Frida har snorket og pustet sånn typisk for veldig forkjølelse. Det har vært kaotisk, men det har faktisk gått greit også. Dåpen var vellykket, men det er godt at den er over.

Jeg har sett alt av prison break. Sesong en er kjempebra. [:)]

Her tikker klokka også. Gleder meg til å komme igang med prison break - kanskje i morgen?

Back
Topp