Åååh så lei!

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Nå vil jeg ha denna ungen ut altså.. Er såå lei!! Får jo aldri sove mer.. To timer per natt MAX.. Våkner med dundrende hodepine fordi ungen ligger å klemmer på noe.. Før var det bare når jeg lå på ryggen, men nå kommer det uannz hvordan jeg ligger.. Kjenner det blir tungt å puste, så pulserer hele ansiktet og hode.. Å hvor lett er det å snu seg hvert 5 minutt når du er størrelse hvalross? Ikke så lett nei! En ting er nå HELT sikkert.. Selv om det ikke anbefales å bli satt i gang pga både det ene og det andre, så går jeg f... ikke på overtid!! Nei, da foretrekker jeg noen timer i reine helvette mot å gå TO UKER til sånn her.. *trøttoggrinete* [:'(] ~Lille vennen min der inne, vær så snill å komme ut snart.. Mamma og pappa vil så gjerne møte deg nå!~

hold ut lindaen, det er ikke lenge igjen!! syns du er kjempe tøft, du har hatt mye du.. men jeg syns du har vært kjempe flink å takla det bra!

det har aldri vært så nærme som nå!!

*sender masse baby-fødsels-støv* [:)]

HUff så slitsomt!! Har du fått ordnet med at du kan settes i gang eller? Hvis ikke håper jeg du slipper å gå langt over tiden, dette høres [:@] ut!!

Skal ta å danse en babydans, så skjer det sikkert noe snart.

Lykke til lindaen, håper du får det som du vil ...snart!!!

Huff lindaen, jeg føler med deg, håper den lille finner veien ut snart[:)]

*babyen til lindaen, nå må du komme uuuuuuuuuttt!!!!!!!!!!!*

Føler med deg Lindaen!! Håper virkelig at du også får time for igangsetting snart!!! Her er det fremdeles ingenting som har skjedd etter tøyingen på torsdag så det kan se ut som jeg også er av de som dette ikke virker på [>:]
Håper fødselen din starter i kveld/natt jeg.
Ha en fin dag Lindaen!

huff skjønner deg godt lindaen.... kom ut lille nurket, vi vil alle se deg.. i hvertfall mamman og pappan din... kom uuuuuuuuuuuuuuutttttttttttttttttttt[:)]

Sånn..nå tror jeg nurket ditt kommer i løpet av søndagen[;)]trylla litt,så får vi se om det gikk..høres ikke ut som du har det så godt nå,så håper virkelig nurket har tenkt å komma i løpet av helga[:)]Lykke til

Håper virkelig at det skjer noe SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART
skal tenke så hardt på deg, at det bare MÅ skje noe snart [8D]

Lykke til...
Klem fra Kathrine

ORIGINAL: ~Kathrine~

Håper virkelig at det skjer noe SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART
skal tenke så hardt på deg, at det bare MÅ skje noe snart [8D]

Lykke til...
Klem fra Kathrine

signerer.

Føler meg ikke så flink.. Føler meg som den største sutreguria som finns! Guud som jeg gleder meg til å kunne smile og le slik som før.. Ekte og lykkelig! Men nå har jeg hvertfall bestemt meg da.. Er det ikke skjedd noe til torsdag så blir det kur på fredag.. Selv om jeg egentlig er så pysete at jeg ikke ville bli satt i gang.. Skrekkhistorier SUCKS! Fikk jo også beskjed om at jeg ikke kunne bli satt igang da.. Pga astma.. Jordmora mi sa at det var det største tullet hun hadde hørt.. Men at de brukte astmamedisin for å stoppe rier!

Føler virkelig med deg.... Vet veldig godt hvordan det er!!! Håper dette hjelper:

Back
Topp