Åååh så kvalm

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Jeg sliter virkelig med denne kvalmen, den har nå valgt å være konstant :/
Jeg har ikke ork til å gjøre annet enn å ligge på sofaen, bare jeg beveger meg så kjenner jeg det med engang. Skal til legen i morgen for å spørre om råd

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sliter virkelig med denne kvalmen, den har nå valgt å være konstant :/
Jeg har ikke ork til å gjøre annet enn å ligge på sofaen, bare jeg beveger meg så kjenner jeg det med engang. Skal til legen i morgen for å spørre om råd

Jeg vet ikke hvordan det er nå, men da jeg gikk med min første, var jeg kvalm og kastet opp hele dagen.
Jeg fikk noen tabletter som het torecan for å stilne kvalmen. Det hjalp litt, men det var så ille at det var snakk om å legge meg inn på sykehus for å få lagt inn en venflon med næring...det var virkelig ille. Legen trakk i huden på hånden min, og den ble stående sånn en stund for jeg var så uttørret.
Kvalmen og oppkast ga seg sakte men sikkert etter 6 mnd...å jeg gjore ikke annet enn å spise de siste 3 mnd av svangerskapet :P Jeg lå på meg nesten 40 kg det svangerskapet pga hormonforstyrrelser og maraton-spising :-/
Det ble en nydelig jente på 4160gr...så alt gikk greit tilslutt :)

Oi huff det hørtes ille ut :(

Jeg får heldigvis i meg mat selvom endel kommer opp igjen og matlysta er på null. Jeg passer på å drikke så mye jeg kan og det trigger heldigvis ikke til oppkast :)

Mamma tviler på at legen kommer til å gi meg noe for det, men at hvile er det som må til ( mamma er utdannet innenfor medisin). Så vi får bare vente å se hva som skjer :)

Oi huff det hørtes ille ut :(

Jeg får heldigvis i meg mat selvom endel kommer opp igjen og matlysta er på null. Jeg passer på å drikke så mye jeg kan og det trigger heldigvis ikke til oppkast :)

Mamma tviler på at legen kommer til å gi meg noe for det, men at hvile er det som må til ( mamma er utdannet innenfor medisin). Så vi får bare vente å se hva som skjer :)

Det skal mye til for få medisiner for sånt når man er gravid...men om det er ille nok, må det til...
Håper det blir bedre ganske raskt, så du slipper å ligge på sofaen hele svangerskapet :)

Håper du blir bedre snart. :)

Back
Topp