Åååh nei... :(

~lilletrille~

Forelsket i forumet
Har blødd litt i dag :( Hatt SA tidligere, så frykter det værste... Litt små øm i nedre del av magen. Så det minne mye om SA'en sist.. Men klamrer meg fast her inne hos dere inntil videre, og håååper at alt står bra til inni der...

æsj.. krysser alt jeg har og ønsker deg lykke til.. håper spiren klorer seg fast...

Krysser fingrene for deg! Sender en klem din vei

Nei, ikke flere nå :( håper det bare er uskyldig!! Hvor langt er du på vei? Vært på kontroller?

Er midt i uke 7 nå.. Der eg mista forrige gang og.. :( Har ikke vert til lege enda. Har ikke bestilt meg time en gang enda :p Litt treg. Men får snakke med legen min på mandag om hvordan eg skal forholde meg til dette de neste dagene.. Mulig eg må bremse ned litt på jobb og slappe av. Krysser alt for at det er en "uskyldig" blødning,

Krysser fingre og tær for at det er helt uskyldig. Mange har jo blødninger uten å miste, håper det er tilfellet for deg.

krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning! Altfor mange som har forlatt oss her nå!!
Sender deg en stor klem og masse gravidstøv hihi <3

Håper dette går bra! Krysser fingre for deg :-)

Neeei :( Håper dette er helt uskyldig!
Det er jo normalt å være øm i magen, og noen blør uten at det er farlig.

XXXXXXXXX Krysser fingrer for deg XXXXXXX

Måte det være helt ufarlig.
Krysser alt som krysses kan for at dette går bra.

hvordan går det med deg i dag?

Hvordan går det? Håper det ikke har blitt verre, og at dette er ei uskyldig blødning!

Takk som spør! Blør mindre i dag, men fortsatt spor! Så håper det er en uskyldig blødning! Sitter å lurer på om eg skal ringe meg syk på jobb i morgen... :-/

Lykke til!

Jeg skal krysse fingrene for at det bare er en uskyldig blødning!

Krysser fingre og tær for deg!

Takk som spør! Blør mindre i dag, men fortsatt spor! Så håper det er en uskyldig blødning! Sitter å lurer på om eg skal ringe meg syk på jobb i morgen... :-/

Ring inn syk, og så tar du vare på deg selv og frøet i magen!! ;)
Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning!

Ta deg en dag borte fra jobb, og kom deg til legen, kanskje du får sykemelding noen dager.
Krysser fingre for deg! xsmile3

Back
Topp