Åååh.. Burde jeg ta et hint eller!?

Jeg ELSKER å ha besøk.. Stelle i stand- rydde, bake å fixe til "selskap" eller bare vanlig kaffebesøk...

Men jeg er sååååå LEI!

Nå har jeg dradd igang en "frustrerte fruer"-klubb. For å treffes litt vi "jentene" her vi bor. Uten barn og gubber... Litt vin og litt snæks og høy "snakkefaktor"....
Maaaange sier "wow å koselig.. Høres såååå gøy ut" osv...
men kommer de- NEI! åååh.... Noen sier at de skal komme, men enten så hører jeg ingenting fra dem, eller så dukker det alltid opp noe!

Farsken da! Liker de meg virkelig ikke? Hva gjør jeg galt? [:(][:@]

Må legge til at det er snakk om ca 20 som sier at de vil komme først.. Og så ender det opp med at jeg og 1-2-3 til sitter der alene med mat til en hel armè!!

åååh....  Blir jo lei meg....

Er jo greit de som faktisk ikke kan komme osv, men det å først si de vil komme, men så "dukker det opp noe" i absolutt siste liten...

snufs...

kjenner til det- derfor har jeg sluttet å invitere folk, ingen som kommer alikevell.

ORIGINAL: Citerza

Høres kjent ut.. Er så lei av folk som er så halvhjertet når det kommer til sånne ting.. Ja, greit at familie tar masse tid, men hvis man har en fast dato eller dag i mnd som man møtes måå det jo kunne gå an for alle å få det til dersom man går inn for det!![:D]

ja, jeg har jo og familie og slikt... så VET jo at man har relativt dårlig tid til slikt... Men når jeg gir dem 3 ukers "varsel" , og mange svarer på invitasjonen... men så "faller" mye over halvparten av de av lasset før den dagen vi ble enige om...

Er imorgen etter at vi har lagt unga.. Hadde vært fint å vite om 10 stk plutselig ikke skal komme likevel! [:(]

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

kjenner til det- derfor har jeg sluttet å invitere folk, ingen som kommer alikevell.

Ja, vurderer det jeg også...
[:(]

får jo en ekkel følelse av at det er noe med MEG de ikke liker..... [&o]

Det er kjedelig. Og ikke minst uhøflig å ikke si i fra at man ikke kommer [&o][:@]

Høres kjent ut. Her klager alle over hvor lite tid vi jentene har sammen og hvor dårlige vi er til å finne på ting sammenlignet med gutta. Og det er alltid snakk om at vi må bli flinkere og finne på mer sammen. Men når en først prøver å dra i gang et eller annet, så blir ting plutselig veldig vanskelig og det passer ikke akkurat da....

Skikkelig dårlig av vennindene dine syns jeg!

Kjempeflott intiativ av deg, også kommer ingen... [&:] 

Trøsteklem

kjenner til det, er SÅ enormt KJEEEEDELIG å rett å slett sårende :S

vi hadde fast karnevalfest hver feb, men Nå er det slutt å det er akk samme grunn.. 50 stk sier ja til å komme å vi endte opp med å være 10 stk!...

ORIGINAL: Cathr

Høres kjent ut. Her klager alle over hvor lite tid vi jentene har sammen og hvor dårlige vi er til å finne på ting sammenlignet med gutta. Og det er alltid snakk om at vi må bli flinkere og finne på mer sammen. Men når en først prøver å dra i gang et eller annet, så blir ting plutselig veldig vanskelig og det passer ikke akkurat da....

ja, det er sånn her også...
Vi bor på et tettsted der alle vet hva alle heter, men ikke alle KJENNER hverandre... Så da har jeg bedt alle hit på kveldsbesøk.
For å inkludere de som kanskje ikke kjenner så mange, og for at man kanskje kan utvide vennekretsen sin litt..

Om det ikke dukker opp folk imorgen så tror jeg faktisk jeg er så "barnslig" og så vanvittig skuffa at jeg skal lage meg en status om det på veggen min! (takke mine to næmeste venninner for at DE kom, og skrive ett eller annet om at jeg faktisk blir skuffa over at når noen drar igang noe slikt at man ikke kan ofre EN kveld til et lite besøk....)[&o]

Back
Topp