Ååå!!!

Lillemirakel

Glad i forumet
Jeg kjenner meg SÅ irritert nå! Vi skal til å søke barnehageplass nå, og jeg tenker å ha han hjemme de dagene det er fellesfag på skolenda jeg har tatt det før. MEN så leste jeg at om jeg for eksempel skal ha 60% plass må jeg betale 100%!! Hvaforno tull er det?! Det er sånn nå at enten må du betale for 50% eller 100%.... Argh!

Er dette noe som gjelder på alle barnehager? Trodde ikke det var helt "rent spill", men det er mulig at det er noe nytt?

For noe idiotisk ordning. Her betaler du for antall prosent!

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Her betaler man for den prosentandelen man bruker plassen.. Tenkte å ha han i 60% plass her å.. Jeg hjemme en dag å gubben i pappaperm en dag ;)

Nærmeste barnehagen vår har bare 80% og 100% plass. Tidligere kunne man ha halv barnehageplass, men pga støtte fra kommunen tror jeg det var så er det ikke lenger mulig med mindre enn 80% plass..

Her er det heldigvis 40, 50, 60, 80 og 100 % plass, så temmelig fleksibelt

Det er visst noe som kun gjelder denne kommunen.. Heldigvis
Tror jeg hadde klagd ganske heftig til de. De ønsker vel å være en småbarnsfamilie vennlig kommune?

Oi der sier dere noe.. Jeg er ikke sikker på hvor mye jeg kommer til å jobbe når jeg skal tilbake i jobb, i tillegg skal jeg ta ullønna permisjon fram til barnehagestart og vil helst finne annen jobb så jeg ikke får så lang reisevei osv.. Kan man søke om 100% og så redusere når man veit mer tro?

Back
Topp