Ååå

Hylei

Elsker forumet
Jævla digg å stå opp før 6 idag med ei SUR frøken i trassalderen!
Hun gråter og skriker for absolutt alt, og trøtt er hun, men ikke snakk om å sove mer.

I tillegg våkna William i natt og ville ikke sove på 1 time ca.

Trøøøtt! Har fått sove 4 timer max.

Er det flere som har fått sove lite?

off, høres ikke annet en super trasig ut [:@]
Håper du får en god dag utpå dagen i hvertfall[:)]

Her sliter vi også med søvnen, å jeg innbiller meg selv, jeg skal legge meg tidelig hver kveld, løgn løgn løgn er alt jeg har å si om den saken. Nå er jeg heldig som slipper opp SÅ innmari tidelig da, det er jo umennesklig etter så lite søvn!

Kan ikke skryte av mye søvn nei :) skal straks få snuppa ut i vogna si for hvil nr 1. Og da skal jeg jaggu legge meg ned å hvile litt jeg også...er dødstrøtt iallfall..sviir i øynene..

Ja, de som ikke har eldre barn hjemme kan jo ta seg en liten hvil når babyen skal sove [:)]
Gleder meg til gubben kommer hjem for å si det sånn :p

Ikke mye søvn her heller, tenkte legge meg litt nå mens ho sover.
Måtte sette hun litt i vippestolen til morgenen og stjele en liten lur da også, men var ikke nok:/

I natt har det vært lite søvn her i gården også.. Snuppa våknet kl 1 og holdt det gående til 4.30. så presterte sambo å skru OPP volumet på vekkerklokka når den ringte 06.30, så da var det jaggu meg mårran da. fy f&%# da kom det en del kraftige gloser fra meg. jeg ble så sinnsykt forbanna[:@]
så nå sitter jeg her og er så trett at jeg er helt kvalm, så håper hun vil sove litt snart, så jeg kan legge meg samtidlig[;)]

Ååå, håper dere får noe søvn. William har sovet ca 2 timer nå og sover enda, så jeg fikk meg en liten hvil på sofaen mens Thea så tv. Hun er ganske rolig og grei når det gjelder det :p

Slitsomt med lite søvn! :/

Back
Topp