Ååå, som jeg gleder meg til å fortelle hemmeligheten!

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
Jeg har en 4-åring som har så veldig, veldig, veldig lyst på en ny lillebror/lillesøster (jeg har en mistanke om at hun helst vil ha en lillebror). Hun kommer stadig vekk med små kommentarer som "har du en baby i magen", "kan ikke vi få oss en ny baby" og "når skal dere lage en ny lillebror". Herlig! :)

Og hver gang har jeg sååå lyst til å fortelle henne at det er et lite knøtt der inne, men vi skal vente. I hvert fall til vi har sett den lille på ultralyd. Imens får jeg glede meg i hemmelighet enda en stund :) :) :)

åå SAMME HER! Har også en som nærmer seg 4 år og han har såååå lyst på "BAIBIII" for når han blir storebror, da blir han virkelig stoooor og like høg som pappa. :D

Samme her! Min blir snart 3, men han ønsker seg veldig småsøsken, og helst ei lillesøster! Han spør HELE TIDEN om jeg har baby i magen, og det er så vanskelig å si "neei, her er ingen baby" Men skal vente til vi er over 12 uker.

Så blir det spennende å se om han fremdeles ønsker seg småsøsken når magen blir stor og det nærmer seg!!

Min frøken er ikke to en gang, men hun er sååå opptatt av babyer=) Gleder meg veldig til hun skal få bli kjent med lillebror/søster =) Er sikker på at hun blir en fabelaktig storesøster <3

Jeg gleder meg også til å fortelle det! Spesielt til familien da! :) Sist fortalte jeg det med en gang, men da var det første gang og jeg var sprekkeferdig!! Foreldrene mine var på besøk sist helg, og før mamma gikk hvisket hun i øret mitt: Ta godt vare på deg selv og babyen..! Men hun mente nok lillegutt da!.. for da visste jeg jo ikke selv at jeg var på vei til å bli gravid!... Men visste jo at det kunne være en sjanse for det. Eller så har hun en mammaintuisjon kanskje :-P hehe

Jeg gleder meg også til å fortelle det! Spesielt til familien da! :) Sist fortalte jeg det med en gang, men da var det første gang og jeg var sprekkeferdig!! Foreldrene mine var på besøk sist helg, og før mamma gikk hvisket hun i øret mitt: Ta godt vare på deg selv og babyen..! Men hun mente nok lillegutt da!.. for da visste jeg jo ikke selv at jeg var på vei til å bli gravid!... Men visste jo at det kunne være en sjanse for det. Eller så har hun en mammaintuisjon kanskje :p hehe
Mammaer har en tendens til å vite mye vi selv ikke vet :p

Mammaer vet slikt!
Når jeg dro hjem til mamma og pappa og fortalte det, lo hun godt, gikk inn på et annet rom, hentet et kort hvor hun hadde skrevet at når vi fortalte om babyen viste hun det allerede, og at jeg måtte passe godt på meg selv og bla bla bla! :)
Hun hadde vist det ettpar uker, bombesikker i sin sak! Det er nok noe for mammaer det der!

mamma og pappa viste at jeg var gravid før meg selv med jentungen :)

Back
Topp