Ååå, plutselig er det oss!

Ja tenk det! Jeg synes sommeren går fortere enn vinteren for er jo mer å gjøre og mer liv i folk på denne tiden:smiley-bounce015 så satser på at det går fort og at vi snart har gullene våre i armene :happy:
 
Er fantastisk å tenkte at så snart sommeren er over er det bare "et øyeblikk" så er det vår tur :) gleder meg til å se lillegutt. Men han skal pent holde seg der inne til minst september gitt!
 
Kommer til å gå fort dette ja :-D Juni mnd i morgen og da er det «bare» 4 mnd igjen ;-) Sommeren flyger avgårde i tillegg x-D
 
Ja tenk det! Jeg synes sommeren går fortere enn vinteren for er jo mer å gjøre og mer liv i folk på denne tiden:smiley-bounce015 så satser på at det går fort og at vi snart har gullene våre i armene :happy:
Ja, enig i det. Vinteren er mye drøyere!
 
Syns tiden til nå har gått som en rakett. Kan nesten ikke tro det. :) og sommeren går så fort at vips så er det fødsler på gang :dummy::dummy1:
 
Syns tiden til nå har gått som en rakett. Kan nesten ikke tro det. :) og sommeren går så fort at vips så er det fødsler på gang :dummy::dummy1:
Ja, jeg syns både fort og sakte om tida fram til nå, men at tida framover kommer til å fly, det føler jeg også egentlig! :)
 
Back
Topp