Ååå, plutselig er det oss!

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
Tenk, nå er det feks noen på juni som skal igangsettes i morgen! Ja, vet det er et stykke mellom juni og oktober altså, men det ER plutselig vi som er kommet nærme termin :Heartred Tenk det da!!!
 
Ja det er helt sykt egentlig at tiden plutselig går fort (vi som har klagd på at den går sååååå sakte) :p
 
Plutselig er det dere altså! Utrolig hvor fort 9 måneder faktisk kan gå!
 
Ja det er helt sykt egentlig at tiden plutselig går fort (vi som har klagd på at den går sååååå sakte) :p
Ja, det går liksom fort og sakte på samme tid. Hvis jeg føder til samme tid som de to andre gangene, så har jeg jo bare drøye 14 uker igjen til det sier splash og vannet går! Da føles det i hvert fall ikke lenge til... Men håper jo at lille frøken skal holde seg inne litt lenger enn forgjengerne sine da :)
 
Ja, det går liksom fort og sakte på samme tid. Hvis jeg føder til samme tid som de to andre gangene, så har jeg jo bare drøye 14 uker igjen til det sier splash og vannet går! Da føles det i hvert fall ikke lenge til... Men håper jo at lille frøken skal holde seg inne litt lenger enn forgjengerne sine da :)
Ja hun kan holde seg inne til termin syns jeg :)
 
Åååhh jaaa det så jeg også! Og tror lille i magen merket det også for han dultet akkurat kjempemasse!
 
Ja hun kan holde seg inne til termin syns jeg :)
Ja, ønsker meg uke 37-38, føler at det ikke er realistisk med 40 siden det har blitt 36 før. Men hun bestemmer vel selv der inne, kan jeg tenke :)
 
Åååhh jaaa det så jeg også! Og tror lille i magen merket det også for han dultet akkurat kjempemasse!
Halla mamma - snart er det oss som skal i ilden!! Er skikkelig party i magen her også denne kvelden :talk017
 
Halla mamma - snart er det oss som skal i ilden!! Er skikkelig party i magen her også denne kvelden :talk017

Og jeg tok akkurat kveldens blodfortynnende slik at jeg kanskje unngår svangerskapsforgiftning og denne lille får bli litt lenger i magen enn storebror
 
Og jeg tok akkurat kveldens blodfortynnende slik at jeg kanskje unngår svangerskapsforgiftning og denne lille får bli litt lenger i magen enn storebror
Vi får heie på at de blir lenger hos både deg og meg. Hvor tidlig er det du har født igjen?
 
Her føles det enda ut som en evighet til :hilarious: men nå er jeg verdens mest utålmodige:rolleyes:
Ja, er både enig og ikke. Føler også det går litt trått noen dager, men vet av erfaring at det plutselig føles ferdig når de er her også :)
 
Synes også det går ganske sakte :p men er nok fordi jeg er ganske utålmodig og bare vil komme meg igjennom trygt:) hjelper sikkert ikke st jeg ikke jobber kå heller :p
 
Jeg syns ukene bare flyr av gårde jeg.sikkert litt å gjøre med at jeg har utrolig mye å gjøre på jobb, jobber fullt, og en 3 åring (i dag, hipp hurra) som krever sitt.. Ser for meg tiden kan gå litt saktere for dere som ikke er i form til å jobbe.
 
Jeg syns ukene bare flyr av gårde jeg.sikkert litt å gjøre med at jeg har utrolig mye å gjøre på jobb, jobber fullt, og en 3 åring (i dag, hipp hurra) som krever sitt.. Ser for meg tiden kan gå litt saktere for dere som ikke er i form til å jobbe.
Gratulerer med treåringen :)

Jeg er ikke i jobb men syns søren meg dagene flyr fordet :p aldri vært så busy som etter at jeg ble sykemeldt / på aap :p
 
Jeg syns ukene bare flyr av gårde jeg.sikkert litt å gjøre med at jeg har utrolig mye å gjøre på jobb, jobber fullt, og en 3 åring (i dag, hipp hurra) som krever sitt.. Ser for meg tiden kan gå litt saktere for dere som ikke er i form til å jobbe.
Gratulerer med treåring! Her fyller eldste 6 til tirsdag, og både lørdag og søndag nå blir det party :p Gleder seg STORT! Men ja, sikkert mye mer følelse av at tida går fort når du jobber fullt. Det er jo sikkert naturlig :)
 
Back
Topp