Ååå nei - vil ha jordbær - nååå!!!

SillyDilly

Forumet er livet
Djiiiz! Sambo sier det ikek finnes noen steder som selger dette nå!!![&o][&o][&o][&o] åååååå!!!!!!
 
ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

søndagsåpen butikk? 

Ja, men han mener de er tomme! Hah - mase litt til på han så kanskje han gidder å sjekke[8D][8D][8D]

Eltana: DÅRLIG GJORT!!!!!!!!!!!!!
 
trøst deg med at de ikke sååå søte ennå.. de belgiske kan ikke sammenlignes med de norske!

og syntes du skrev noe om løs mage i et annet innlegg. jordbær gir i hvertfall løs mage!!!
off.. jeg kan også få skikkelig mageknip av det...
husker victoria beckham soiste masse jordbær fordi det var så effektiv slankekur (pga den løse magen jordbør gir)
 
ORIGINAL: girlypai

trøst deg med at de ikke sååå søte ennå.. de belgiske kan ikke sammenlignes med de norske!

og syntes du skrev noe om løs mage i et annet innlegg. jordbær gir i hvertfall løs mage!!!
off.. jeg kan også få skikkelig mageknip av det...
husker victoria beckham soiste masse jordbær fordi det var så effektiv slankekur (pga den løse magen jordbør gir)

Hahaha! Godt å vite, men har fortsatt sååå lyst på[&o][&o][&o][8D]
Når jeg først setter hodet på noe så nekter det å slippe det før jeg har fått spist det!
 
ORIGINAL: Eltana

ORIGINAL: SillyDilly

Eltana: DÅRLIG GJORT!!!!!!!!!!!!!


du må bare komme hit, så skal jeg dele med meg!

Hem, er litt langt! Har sendt sambo ut for å leite nå[8D][8D] Ja jeg føler meg litt slem, men guud jeg må bare ha det! Hvis han ikke får tak i så skal jeg vurderer å ta turen! Hohoh[8D]
 
ORIGINAL: SillyDilly

Djiiiz! Sambo sier det ikek finnes noen steder som selger dette nå!!![&o][&o][&o][&o] åååååå!!!!!!


samme her. denne gangen elsker jeg jordbær med masse sukker og fløte.. jeg som ikke liker jordbær engang..
 
ORIGINAL: SillyDilly

Djiiiz! Sambo sier det ikek finnes noen steder som selger dette nå!!![&o][&o][&o][&o] åååååå!!!!!!


samme her. denne gangen elsker jeg jordbær med masse sukker og fløte.. jeg som ikke liker jordbær engang..
Jeg vet ikke om jeg er gravid enda men de to siste gangene jeg har spist jordbær har jeg har løs mage. Det pleier jeg ikke ha når jeg spiser d til vanlig
 
Jeg vet ikke om jeg er gravid enda men de to siste gangene jeg har spist jordbær har jeg har løs mage. Det pleier jeg ikke ha når jeg spiser d til vanlig
Dette er en tråd fra 2010 om du ikke så det :)
 
Back
Topp