Ååå!!! Klage innlegg! :P

VenterEiPrinsesse <3

VenterNr.1 :)
Vil bare sove jeg! Men ser ikke ut til at det skal være så lett! Halsbrannen kommer hele tiden! Er bedre en times tid etter å tatt piller, lovehearts og tyggis! Men så våkner jeg igjen, av denne forferdelige halsbrannen! "/
Og det jeg spiser av mat, føles som setter seg i mellomgulvet, nesten øverst i halsen til tider, så sliter med å puste og at det er vondt! Så hjelper ikke akkurat på å få sovet det heller.. De to siste mnd har jeg sovet 4-5t hver natt, innimellom mindre også.. Slitsomt! Vil jo bare få sovet normalt! Er konstant trøtt!
Dagens klaging!! :)

huff, kjenner meg veldig igjen..Nå begynner virkelig magen å være i veien! Konstant mett og kvalm, og får ikke puste.. De fleste sittestillinger er det bare å glemme. Godt vi snart er ferdige :)

Fordelen med alle disse plagene er jo at vi blir så klare for fødsel når den tid kommer, at vi sikkert ikke tenker på å grue oss til smertene og alt annet rundt fødselen - haha :P

Off, lov å klage altså!! Er jo på en måte den tyngste tiden nå, tom. uke 36, etter det synker nok magen litt mer så det blir litt mer plass til å puste + mat..

Off kjenner meg igjen!! Å ligge på venstre sia hjelper ofte på meg, og kansje bygge opp senga litt uten at det blir sittestilling når du skal sove..;)

*lilletuppa kommer i oktober ♥

Back
Topp