Ååå! Hormoner? Er jeg på bærtur?

Silckely

Elsker forumet
Januarhula 2014
Akai! Jeg er så sur nå! Jeg hadde kjøpt den deilige frø baguetten som meg og mannen sku dele te kveldsmat.. Og når jeg kommer ut av dusjen har han forsynt seg.. Men han hakke delt den i to.. Han har kutta den sånn at han tok hele toppen og bunnen ble igjen til meg :/ !! Hallo!! Han mener at jeg er smålig som bryr meg! Men hva er en baguett med bunn både oppe og nede? Mulig hormonene spiller inn her nå! Men jeg ble forbanna! Makan te egoistisk "deling" !! - ta hele den gode delen og la bunnen bli igjen :(

Det er jo toppen av baguetten som er god - bunnen er jo bare der for å holde fast pålegget. Dustemann;)

Men neste gang får jo du hele toppen, så kan han kose seg med bunnen. Hører jo at han ikke kommer til å ha innvendinger på den fordelingen:)

usj... hadde blitt sur her og! Men her er hormonene helt på tur, så gubben tør ikke røre noe :P

Mannfolk altså, tenker ikke lenger enn sin egen nesetipp!!! :Pb

Hahaha!

Jeg brølte kun en gang under forrige svangerskap (tenk det!) og da var det fordi mannen hadde åpnet MIN potetgullpose kvelden før, jeg hadde spart den siden helga. Greia var at den var langt fra tom, men han måtte vel skjønne at den ikke smakte det samme når den allerede var åpnet?! ;)

Samboern min gjorde akkurat det samme! Hadde stekt rundstykke som jeg skulle ha rett før jeg la meg (må spise noe rett før jeg legger meg, ellers blir jeg liggende sulten/kvalm), så spørr han om jeg skal ha rundstykke, ja sier jeg, men du kan ta halve.. Og hva lå ikke igjen? Jo bunnen!! Detta var etter jeg hadde lest det du skreiv, så først jeg blei irritert, men så måtte jeg bare le litt :P

det hadde jeg blitt sur for samme om jeg hadde hormoner eller ikke!! det er da allmen viten at toppen er best. da tar du jo ikke den!!

Samme her - bunnen er best :D

Bunnen er best ja :D Hadde nok blitt sur om toppen ble liggende igjen ;)

Back
Topp