Ååå gubben..

09barn+spire2014

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
..gjør meg sliten.. Han forstår ikke seg på endringene i kroppen, kvalmen, att jeg ikke orker kose, sex eller være veldig intim. Kommer hjem og ingenting er gjort her hjemme, jeg går skole, møter, legeavtaler med min sønn osv osv mens han går hjemme. Så bare sitter han der... Fa*n blir sliten og lei.. Nå har jeg sendt han bort litt.. Er jeg slem?? Aff..

Sent from my iPhone using BV Forum

Du er ivertfall ikkje slem! :) Hadde de tøft i starten på forge svangerskap med en mann som ikkje forsto alle forandringene i humør og lyster;p Men vi må berre tenke på oss sjøl!!;) Han forstår det heldigvis denne gang;)

Syns det er like greit at du sender han bort litt. Hørtes fornuftig ut. Men kanskje ikke at det er utfallet hver gang;)? Har dere pratet ordentlig om dette? :)

Her er sambo veldig forståelsesfull, dette er andremann så han sier at denne gangen forstår han litt mer. Han lar meg ligge når han er kommet hjem, tar matlaging og ryddingen, og har ikke spurt om noe hopping i høyet. Haha. Men han er en av de få har jeg hørt.

Synes ikke det er slemt å sende han bort litt, han går tross alt hjemme og bør få unna litt ordnings i huset. Kanskje han får litt mere forståelse.

Hadde faktiskt ikke godtatt og hatt en hjemmeværende mann som ikke gjør noen ting, jeg :-)

Synes ikke du er slem i det hele tatt. Skulle bare mangle at gubben tar tak i ting i hjemmet nå i denne perioden av svangerskapet. Tror kanskje det kan være lurt at dere setter dere ned og snakker sammen om dette. Hvis du har boka som heter Til Mor og Til Far så kan det være lurt at han leser det som står på Til Far sidene.....

Dag 1: Helt fantastisk!! Jeg savner han ( en deilig følse å ha ) Han skal på jobb intervju imorgen som gleder meg såå mye da vi også må ha casha i lomma!

Men jo vi har pratet en del ganger om dette, han sier han forstår, men allikevel så gjør han jo ikke det.. Å nei dette er første gang dette har blitt ett slik utfall att han drar til faren sin å overnatter noen dager. Så han får tenkt litt over ting mens han er borte så kanskje han ser det litt selv. Jeg kan ikke akkurat si jeg er lat fordi jeg ikke orker gjøre så mye om dagen. Så fort energien er der så hiver jeg meg rundt.. Men da er det kvelden på meg veldig tidlig. For da er jeg knekt etter skole, hente sønnen, lage middag..

Huff, håper det ordner seg for dere. Men det virker som han trenger et spark bak ja, det er nå du skal skjemmes bort :) håper det går bra på intervjuet for han!

Takk lille ris..

Back
Topp