Ååå, fyy.

Nr2Ventes^^

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Kjenner jeg kan begynne å grine av hva som helst nå. Også kommer jeg på jobb som vanlig halv 2. Kl 3 får jeg faen meg beskjed om at det er "natt" åpent til kl 23.00. Det vil si jeg må jobbe til halv 12. Det er så dårlig at man ikke blir spurt om det et greit på forhånd, ikke minst få beskjed om det!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kan vel ikke bare tvinge deg til det vel?? Høres merkelig ut!

Helt drøyt å forvente at du skal det. Du skal ha beskjed på forhånd. Hvor lenge før husker jeg ikke, men de kan ikke bare si du skal det. Ialleall hvis de ikke har sagt noe sånt før!

Regner med at du får overtid, med mindre du har en eller annen klausul i kontrakten din.
Men jeg syns det høres rart ut at denne nattåpent bare dukka opp sånn plutselig.
Basert på det jeg husker fra jeg jobba i butikk, ble nattåpent planlagt omtrent et år i forveien (men jeg jobbet på kjøpesenter hvor alt slikt ble lagt opp etter en årsplan på starten av året)

Det er nok bestemt på forhånd, bare at jeg ikke har fått beskjed. Står ikke i arbeidslista at jeg gjør det heller. Så dårlig gjort. Men kan få komme på jobb 2 timer senere imorgen + at jeg får overtid og kveldtilegg idag, da sa jeg greit. Og det går greit. Men blir så sinna over at man aldri får noe beskjeder før liste liten i denne butikken. Også tar de ikke hensyn til at jeg er gravid heller.

Jeg hadde blitt forbanna, mildt sagt! Iallefall om de vet om graviditeten i tillegg og ikke tar hensyn!

Da har jeg kommet hjem. Var veldig rolig på jobb, så det gikk veldig bra. Men nå er jeg dau trøtt, så skal legge med med en gang. :p

Er butikksjef.. Hadde ALDRI gjort slikt med mine ansatte. Dette er elendig planlegging! Og du har krav på tilrettelegging, det kan ikke velges! Ble kompensert greit, men allikevel så var dette langt over mine grenser...

Back
Topp