Ååå du deilige, deilige grønnsåpe

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Det slår aldri feil.

Hver gang jeg blir gravid, hver gang. Får jeg så ufattelig dilla på rengjøringsmiddel. Spesielt grønnsåpe. Jeg blir helt gal!!! Kan åpne lokket og stå og sniffe på grønnsåpen i flere minutter. Får lyst å smake på, men jeg er jo ikke helt korka så det gjør jeg jo ikke. Det er jo ikke bra å drikke det, det er jo direkte farlig. Så gjør det selvsagt ikke selv om jeg får lyst. En av gangene jeg var gravid brukte jeg grønnsåpe i badevannet... Vasket håret i det. Håret ble som stålull.. Gaaah, det er så frustrerende. Også slikker jeg meg rundt munnen når jeg har vasket fjeset med ansiktssåpe bare for å få et lite snev av såpesmak. Føler meg som den skrullingen og skjønner ikke hva som feiler. Får lyst å bare.. vaske hele huset i grønnsåpe. Smøre det på veggene. Husker en gang med første at jeg fikk grønnsåpe opp nesa fordi jeg sniffet samtidig som jeg trykte på flaska på en butikk, det svei. Og ja, jeg har for vane å lukte på grønnsåpe på butikken. Gjerne sammenligne lukta. Og nå begynner jeg å sikle..... :facepalm:

Hva feiler meg? :facepalm::facepalm::facepalm:
 
Heldigvis ikke :p Har ikke fått noen sånne merkelige cravings. Sliter med søtsaker da, men det er kanskje bare greit?
 
Det som feiler deg er... du er gravid!! Hehe. Noen får jo de merkeligste cravings. Jeg hadde "bare" sorte oliven forrige svangerskap og ingen (bortsett fra har så sykt lyst på salami) så langt i dette.
 
Du kan få komme hjem til meg og vaske leiligheten min med grønnsåpevann ;)
 
Back
Topp