Åååårh!!!!

Meg87

Blir kjent med forumet
Hvordan skal jeg klare å velge et navn!!!! Blir gaaal!!! Det er jo så mange jeg vil ha! :( forstår ikke hvordan jeg skal bestemme meg! Har jo god tid, mn hadde vært koselig med et navn nå!! :P

Sånn er jeg også!! Eller... Jeg har en viss peiling men mannen har ikke tid eller plass i hue til å tenke navn om dagene... DRITT! Jeg vil så gjerne ha et navn på henne

Hva er favorittene til nå da??

William Vetle Har ikke peiling hvordan jeg skal bestemme meg :)

Begge navna er flotte navn! :) Vetle syns jeg er et herlig navn

Begge navna er flotte navn! :) Vetle syns jeg er et herlig navn

navn????? er laaaaaaangt i fra der enda..... bestemte oss på føden etter fødsel sist så blir vel slik denne gang også. Har ett favoritt guttenavn fra da jeg var lita, mn sambo ville ikke ha d navnet:-(

Hadde det vært jente hadde det vært lett, men ja, jeg er også temmelig på bærtur enn så lenge ^^ jau... Men navn skal de få :D Vi har enda god tid

Ha ha! Sist fikk ikke babyen vår navn før han var en måned, men jeg håper vi blir enige litt før denne gangen ;-D 

haha... goood luck.... her var det et sliiiit!! Flere timer på navnekaruseller, og nesa nedi bøker.. Men NÅ er jeg i mål!

navn er å bli vanskelig! :p

har begynt letinga i kveld.. har "bare" 40 navn på lista.. hehe men mannen streiker vel tenker jeg :P

Back
Topp