Ååååhr, jeg freeeeser! Teller til 10...

Karina

Meg :)
Jeg er så sur! Vi har lenge lurt på om vi skal velge cabriofix eller izi go bilsete... Nå for noen dager siden kom cabriofix på tilbud til 2399,- med base, så vi bestemte oss for å slå til på det, selv om jeg alltid har synes at izi go er et mye penere sete..
To dager senere ser jeg at nå har de endelig tilbud på izi go!! Jeg er så sur!!! Ville mye heller hatt det :( typisk min flaks... kan noen få meg i bedre humør, og komme med gode argumenter for å velge cabriofix framfor izi go?!? :) et argument er vel at det var kun fresh fargene som gjaldt i tilbudet... Og vi vil jo helst ha sort.. Men den ene freshfargen er grå, og den kunne jeg gått med på... :(

Så leit da!! Vi har cabriofix å kjempefornøyd! Lett sete :-)

Får du ikke byttet det da? :) Det er vel ikke brukt enda? :)
Du blir nok fornøyd uansett :)
Tenkte jeg og. Om lt av lapper er inntakt kan du vell bytte? Vi har kjøpt maxi cosi, angrer ikke et sec!

Storebror aug 09
Lillebror ventes aug/sept 13

Har fått beskjed om at bilseter ALDRI byttes, da butikken ikke kan være sikker på om det ikke har vært utsatt for krasj. En skal jo bytte ut sete i en hver situasjon der det har vært i en bil som har krasjet i mer en 30 km/t... Men du kan jo alltids prøve.

selv kjøpte vi cabriofix siden der virker større, og jeg har håp om at det kan brukes lengre...

Om det var på barnas hus kan man sikkert få bytta det(bare gjetter da jeg så de just hadde tilbud). Jeg angret meg på fargen sist og fikk bytta. De har 30 dagers angrerett, også på tilbud. Lykke til

Jeg ville ha cabriofix fra maksi cosi med base.. Vanlig pris på bileksstra har ligger på2400kr men i går så jeg på nettet at det plutselig sto 2999kr for den pakka.. Håper jeg går til 2400kr i morgen

Jeg ville ha cabriofix fra maksi cosi med base.. Vanlig pris på bileksstra har ligger på2400kr men i går så jeg på nettet at det plutselig sto 2999kr for den pakka.. Håper jeg går til 2400kr i morgen
Trodde 2400,- var tilbudspris jeg :) jeg kjøpte det på torshov.. barnas hus og torshov hadde samme pris.. :) meeeeen.. Jeg har grublet og tenkt litt.. ALLE er jo fornøyd med cabriofix-setet... :) så.. Da er det vel mer enn godt nok :) hvis jeg bytter, kommer jeg sikkert til å angre av en eller annen grunn :P izi go er det svært få som har erfaringer med.. så prøøøver å overbevise meg selv om at hormonene tok overhånd, og at cabriofix-setet får lov å bli værende her i heimen :) det vet jeg jo på en måte at jeg kommer til å bli fornøyd med :)

Du kommer nok til å være fornøyd uansett hva du velger å gjøre ;) Viktigste er jo at mini sitter trygt og godt :)

Trodde 2400,- var tilbudspris jeg :) jeg kjøpte det på torshov.. barnas hus og torshov hadde samme pris.. :) meeeeen.. Jeg har grublet og tenkt litt.. ALLE er jo fornøyd med cabriofix-setet... :) så.. Da er det vel mer enn godt nok :) hvis jeg bytter, kommer jeg sikkert til å angre av en eller annen grunn :P izi go er det svært få som har erfaringer med.. så prøøøver å overbevise meg selv om at hormonene tok overhånd, og at cabriofix-setet får lov å bli værende her i heimen :) det vet jeg jo på en måte at jeg kommer til å bli fornøyd med :)
Tror de kun har røde igjen på tilbud til 2400 her, så må kanskje gå for det istedenfor å vente på svart, for så å miste tilbudet.. Torshov hadde kun to røde igjen

Back
Topp