Ååååhhhh!!!

Sassi

Betatt av forumet
I dag sto sambo opp med lillemor så jeg fikk ligge litt lenger...jeg gikk å la meg før han i går fordi jeg var sliten.
Jeg sto opp litt før ni for å ta meg en dusj før han skulle dra på øving med bandet sitt. Han dro og jeg gikk ned på stuen/kjøkkenet...hele etasjen var bombet....køkkenbenken fløt, oppvaskmaskinene måtte tømmes, stuebordet fløt av glass fra i går og fat/kopper fra i dag...alt var bare et helvetes rot!!!
Hva er det som feiler??? Nei han var så sliten for at han hadde våknet et par ganger i natt når jeg måtte amme, så han var så trøtt..BUHU!!
Når faen sov jeg sist en hel natt?? Hører du meg klage din forbanna latsabb!!??
Skulle bare ønske jeg for en gang skyld kunne stå opp for bare å sette meg ned med en kaffikopp og slappe av....(Måtte bare lufte hjernen litt, han er verdens snilleste men en bortskjemt sjusk..)

Akkurat som her i huset[:@]

Nå vet ikke jeg hva dere er enige om å gjøre i huset, men hva med å prøve å la være å rydde noe i dag (vet hvor hrdt det er) men siden du selv sier han er bortskjemt så kanskje han får smake sin egen medisin. Hvorfor skal han ta for gitt at DU skal rydde opp da siden dere begge har laget rotet?? Nei, jeg er for likestilling når det gjelder husarbeid.
Så når han kommer hjem i dag kan du be han rydde opp. Du har jo sovet mindre enn  han og er sliten så nå kan han ta det...prøv..gi tilbakemelding hvordan det gikk.

Back
Topp