Ååååhh!!!!

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Er sååå utrolig hard og treg i magen idag!! Er i dårlig form pga det, og super irritert! Og da hjelper det lite og ikke være hjemme! :s å teite mannen skjønner det ikke,tror ikke han har hatt forstoppelse noen gang.. i tillegg synes jeg at jeg har fådt masse kviser i ansiktet etter at jeg ble gravid, å skikkelig fet hud, ingenting hjelper.. så, det var min klage idag, håper morgen dagen blir bedre!

Er sååå utrolig hard og treg i magen idag!! Er i dårlig form pga det, og super irritert! Og da hjelper det lite og ikke være hjemme! :s å teite mannen skjønner det ikke,tror ikke han har hatt forstoppelse noen gang.. i tillegg synes jeg at jeg har fådt masse kviser i ansiktet etter at jeg ble gravid, å skikkelig fet hud, ingenting hjelper.. så, det var min klage idag, håper morgen dagen blir bedre!

Uff,det er skikkelig ille! Prøvd lactulose/dulphalac? Funker ikke med en gang,men på meg funka det neste dag etter morgen og kveld dagen før.

Har en drittdag i dag jeg også,men er bare litt deppa,ikke pga noe liksom :(

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Uff,det er skikkelig ille! Prøvd lactulose/dulphalac? Funker ikke med en gang,men på meg funka det neste dag etter morgen og kveld dagen før.

Har en drittdag i dag jeg også,men er bare litt deppa,ikke pga noe liksom :(

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
Nei, har ikke prøvd det, bruker og bare være den ene dagen, når jeg våkner på morgen har alt løsnet :) men om det er samme i morgen så må jeg prøve noe! Er skikkelig drit å ha en dårlig dag! Man blir så fort irritert og alt er galt, så håper dagen er bedre for oss begge i morgen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Back
Topp