Ååååh..

Hehe. Jeg røyk nettopp på en hel rull med oreo. Kastet opp og nå skal jeg spise et par appelsiner. Appelsiner er min craving!
 
Åhhh, ikke snakk om det da.
Fredag spiste jeg en hel eske med Toffeefee. Tror jeg skal klare meg med jordbær i kveld.
 
Jeg hadde friske/sure ting sist, da ble det jente! Nå har jeg ikke noe bestemt, men muligens søtt.. Da blir det gutt da? :p var heller ikke kvalm sist, men nå derimot.. Og fortsatt vil jeg ha brownies! :p
 
Jeg har skikkelig lyst på grillet laks med brokkoli, hahaha! Men er på ferie, og er ikke mye laks å få her! Vet dere om det er greit å spise laks når man er gravid, ift tungmetaller og sånt.
 
Appelsiner. Altså jeg klikker jeg! Har ikke tall på hvor mange kg appelsin det har gått med de siste tre ukene :p
 
Jeg kjørte til butikken i går kl.21, for å kjøpe brun lapskaus, selv om jeg hadde spist middag. Måtte ha det! Haha! Dritt form i dag, så nå går det i et lite colaglass og salt chips ;)
 
Kunne ønske jeg kunne få cravings på noe. Vet ikke hvordan det er. Hadde det ikke med førstemann og nå ser det heller ikke ut som jeg får det... Føler meg liksom snytt for noe :p
 
Hadde ingen cravings med første heller, og tror ikke dette er heller, for jeg vil bare ha et lite stykke brownies :p tror mer det er fordi jeg er litt sur på meg selv, for å ikke klare slankemålet :p
 
Å, det har jeg også så sinnsykt lyst på, selvfølgelig er jo butikken stengt, og jeg får ikke sove fordi jeg bare tenker på det :p
 
Back
Topp