Ååååh, det blåser sånn!

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Jeg syns det er skummelt når det blåser skikkelig storm ute. Dessverre gjør det det ofte her i vest. Ligger i senga nå og hører på vinden som uler ute, og har mest lyst å gå inn på naborommet å hente Sofie så hun kan passe på meg [X(]

Da synes jeg du skal gjøre det. Koselig å sove sammen [:)]

Jeg hadde henta henne inn til meg!! Garantert!
Når gubben er borte, ligger begge ungene i min seng[8D] Men skjønner det er annerledes når du er alene med henne da[;)]

Huff ja, er det skikkelig storm er det litt skummelt, men hvis det bare blåser litt synes jeg det er koselig å krype under pleddet i sofaen, tenne levende lys og drikke en kopp kakao mens jeg leser en bra bok! [:)]

Har opplevd litt av hvert når det gjelder dårlig vær altså, men det verste var faktisk når jeg bodde i Sverige, da det fløy trær og tak forbi - DET var skummelt det... [&:]

ORIGINAL: Snekka

Huff ja, er det skikkelig storm er det litt skummelt, men hvis det bare blåser litt synes jeg det er koselig å krype under pleddet i sofaen, tenne levende lys og drikke en kopp kakao mens jeg leser en bra bok! [:)]

Har opplevd litt av hvert når det gjelder dårlig vær altså, men det verste var faktisk når jeg bodde i Sverige, da det fløy trær og tak forbi - DET var skummelt det... [&:]

Oh shit, det hørtes mindre koselig ut!! [&:]

Det roa seg litt her heldigvis, så jeg fikk sove uten å hente inn Sofie [8D]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

ORIGINAL: Snekka

Oh shit, det hørtes mindre koselig ut!! [&:]

Det roa seg litt her heldigvis, så jeg fikk sove uten å hente inn Sofie [8D]

Det var bra [:D]

Back
Topp