Åååå...

Lbo83

Forelsket i forumet
Da er det nok over for denne gang...Da jeg var på do i dag tidlig kom det litt lyserosa på papiret, ble uvel med en gang!! Begynte bare å gråte og det forsåvidt enda også...Etter en stund måtte jeg på do igjen og tenkte jeg kunne vel ta en test bare for å få det helt bekreftet. Var ikke kommet mere blod, men cricone klumpene var brun/røde og testen var negativ. Skal prøve med morgenurinen på tirsdag eller onsdag, så skal jeg ringe St. Olavs så vi kan komme i gang med fryseforsøket så fort det lar seg gjør...!

Er så utrolig tappet for energi nå, helt tom...Tror ikke dette blir noe særlig til søndag[:(]

Uff det var trist[:(]
blødninger her og!! vi får komme sterkere tilbake[:)]

sender deg en stor klem

ORIGINAL: Ivara

Å nei [:(][:(][:(]

Skjønner godt at du føler deg tom nå. Så mye innsats som man legger  dette så blir nedturen så enormt tung.
Sender over massevis av klemmer, ta vare på deg selv.

SIgn denne!!! [:(]

ÅHHH NEIIIIII vennen...
Dette ble kjempe triste nyheter... Jeg feller tårer her

[:(]
ORIGINAL: lbo

Da er det nok over for denne gang...Da jeg var på do i dag tidlig kom det litt lyserosa på papiret, ble uvel med en gang!! Begynte bare å gråte og det forsåvidt enda også...Etter en stund måtte jeg på do igjen og tenkte jeg kunne vel ta en test bare for å få det helt bekreftet. Var ikke kommet mere blod, men cricone klumpene var brun/røde og testen var negativ. Skal prøve med morgenurinen på tirsdag eller onsdag, så skal jeg ringe St. Olavs så vi kan komme i gang med fryseforsøket så fort det lar seg gjør...!

Er så utrolig tappet for energi nå, helt tom...Tror ikke dette blir noe særlig til søndag[:(]

Tenker på deg og sender deg en god klem!

ORIGINAL: Tøysa

Sign.

Å nei og nei.. Så trist[:(][:(][:(]

Signerer denne

Skjønner godt at du føler deg tom nå. Så mye innsats som man legger  dette så blir nedturen så enormt tung.

ORIGINAL: *dreamer*

Neeei så trist[:(][:(]
Sender deg mange trøsteklemmer!!!
Håper allikevel at det ikke kommer noe mer blod og at testen blir positiv på tirsdag eller onsdag.
Masse lykke til!!

signer denna jeg [:(]

ORIGINAL: Tøysa

sign

Signerer.

Uff, så leit! Jeg har vært så heldig å lykkes på icsi forsøk, og ønsker så veldig at dere andre jentene her inne skal f lykkes dere og!! Håper det blir fryseforsøk på dere veldig snart [;)]

Takk for all støtte, hjelper veldig!
Dette har vært en skikkelig kjip og trist dag[:(] Går bra innimellom, men plutselig kommer gråten...Tenker bare negativt og klarer ikke helt å se framover, men det går vel over snart håper jeg! Så vi kan forberede oss til fryseforsøket!!

Back
Topp