Åååå:-(

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Skulle gjøre siste rest til vogna klar, så klarer jeg og rive opp hele madrassen til vogna på en skrue i veggen opp trappa :-( den gikk rett i søpla :-( hva nå? Får man kjøpt bare ny madrass? Går det an og klippe til en skumgummi madrass? Åå kjenner tårene presser på... Tåler ingenting

Så kjipt!!!

Du får sikkert kjøpt ny madrass, men jeg ville anbefale en tur på jysk, kjøpe ei tynn, billig skumgummimadrass og klippe:-) det fikser du på 1-2-3!!

Så kjipt!!!

Du får sikkert kjøpt ny madrass, men jeg ville anbefale en tur på jysk, kjøpe ei tynn, billig skumgummimadrass og klippe:-) det fikser du på 1-2-3!!
Jeg skal prøve det imorgen. Må det være en spesiell type? Å får jeg lakenet til å passe da?

Tipper du klarer å klippe til så det passer i lakenet, og om ikke, bruker du bare stretch:-) bare ikke kjøp for tykk madrass, mål den du ødela og kjøp ca samme. Ordner seg, vettu:-)

Du får som regel kjøpt ny madrass til de fleste vogner om du vil ha originalmadrass. Sånt skjer og det ordner seg:) et par dager så er det glemt!

Men var det bare trekket eller hele madrassen som ble revet opp? Ville spart på den i søpla som mal unansett....og hvis det bare er trekket, ville jeg sydd nytt trekk...evt brukt dobbelt med laken ;) så uheldig, men det ordner seg nok ;)

Jeg har den madrassen i vugga. Den er ganske stor. Ville hørt på en barnebutikk om du ikke kan kjøpe orginalmadrassen til vogna. Kommer jo kanskje an på hvilken vogn du har?

Venter nr 3 4. August:)
Åååå. Det er til simo vogn :-) men såg at IKEA hadde skumpute madrasser til sprinkelseng man kan klippe til, så tror jeg skal ta turen innom der imorgen :-)

Men var det bare trekket eller hele madrassen som ble revet opp? Ville spart på den i søpla som mal unansett....og hvis det bare er trekket, ville jeg sydd nytt trekk...evt brukt dobbelt med laken ;) så uheldig, men det ordner seg nok ;)
Trekket og dyp rift i madrassen :-/ håper jeg finner en løsning som passer før baby kommer, har så lyst at vogna skal stå helt klar <3

Jeg fikk kjøpe ny madrass med baby comfort :) kosta 450 kr. Det var til emmaljunga city cross bagen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Men hvor? Skal jo til Stavanger i morgen, det er 1 t og 40 min kjøring. Hadde vært fint og gjort det i samme slengen :)

På Tvedt senteret har de jo to store barnebutikker :)

Back
Topp