Åååå!

bergfrue

Forumet er livet
VIP
Jeg har blitt syyyyk! Faaaderrullandei... Ble skikkelig surklete i halsen igår og i ettermiddag kom det feber.. Jeg har ALDRI feber, sist var i 2008, og nå har jeg nesten 39, og SYKT hodepine! Shit altså. Trenger en klem, og lover å ikke smitte dere!

Dakaj søte MariSafari <3

Du får så mange klemmer du vil av meg, og vil du at jeg skal komme med sjokolade til den syke? [:D][8D]

Off ikkje bra [:'(]

KlemKlem[:)]

sender over mange god-bedring-klemmer!

hvis lillebebis kommer med sjokolade, kan jeg ta med litt urte-te og kalde omslag!!

Huff, har blitt syk med feber selv:/

Men sender deg mange klemmer!!:)
God bedring<3

ORIGINAL: MariSafari

Jeg har blitt syyyyk! Faaaderrullandei... Ble skikkelig surklete i halsen igår og i ettermiddag kom det feber.. Jeg har ALDRI feber, sist var i 2008, og nå har jeg nesten 39, og SYKT hodepine! Shit altså. Trenger en klem, og lover å ikke smitte dere!

sorry, du har den nok fra meg. det er viktig å beskytte seg på nettet, hvis ikke kan man få datavirus[8|][;)]

God bedring[:)]

ORIGINAL: lillebebis

Dakaj søte MariSafari <3

Du får så mange klemmer du vil av meg, og vil du at jeg skal komme med sjokolade til den syke? [:D][8D]

Sender en god bedring klem..
Ekstra kjipt å være syk når man har små i hus..

Tuuusen takk jenter. i tillegg har J diare så det holder, bæsja inatt og hele senga var full av bæsj til morgenen idag. Jippi......

ORIGINAL: MariSafari

Tuuusen takk jenter. i tillegg har J diare så det holder, bæsja inatt og hele senga var full av bæsj til morgenen idag. Jippi......

Nå leste jeg "jeg" først så skjønte ikke helt at du ville fortelle oss det:P

Men stakkars lille Jesper, god bedring til han også<3

Back
Topp