Åååå....

Liv Runa

Forelsket i forumet
Åååå... I 9 netter har så har Renate ikke sovet lenger....[:'(]

Vi står opp 8-8.30, de har 2x 1 times hvil og legger seg ca 20-20.30... Renate våkner hver halvtime og hylskriker...,

jeg plukker henne opp og hun sovner, og våkner igjen en halvtime senere.... Sånn holder vi på frem til ca12 og da skal hun ikke sove mer før 2 selv om hun er stup trøtt...[:'(]

Misstenker en sår hals siden hun er så hes og ikke spiser så mye, så det skal jeg snart sjekke hos legen...

+ Hun får begge framtennene på likt nå siden jeg oppdaget at hun blødde litt der...

Selvfølgelig har hun fått far sine overfølsomme tenner[:@] Han må i narkose for å få de fikset....
Så da hjelper jo Dentinox midt oppi der sola aldri skinner[:@]

Så nå er trøtt og sliten og jeg får jo ikke vasket noenting...[:'(]
Så jeg tror jeg må få noen til å passe ungene så jeg får vasket huset...

Hvile kan jeg gjøre i graven...[8|]

Beklager syteinnlegget... Måtte bare lufte litt frustrasjon...

Sender deg masse klemmer <3
DU har lov å syte litt , høres ut som du har mye å stri med ja . Håper det ordner seg att noen kan passe så du får ryddet litt .
Håper det ordner seg snart for dere : )

[:D]

Da har du jaggu lov å klage litt, ja....
Får bare håpe at det hjelper på når disse tennene har brutt gjennom. En ting du kan prøve, som jaffal funker her, er å la henne få en tannbørste å tygge på. De babytannbørstene med bitering, vet du. Vi har ikke mindre enn tre av dem, vi. En i lekegrinda, en i vogna og en på badet, som vi pusser ordentlig med. De to andre er rene mirakelmedisinen mange ganger når han er SUUUUUUTROLF og får de å tygge/ gnage på. Skyll busten i kaldt vann først og så...
Håper det hjelper litt for snuppa di, og at dere får sove igjen snart.

HUff sender deg en trøste klem og håper snuppa di sover hele natten snart igjen!

i følge legen kunne det være en liten virus-infeksjon nede i halsen siden hun er så hes, og tennene bryter lettere gjennom da.

Han sa at Dentinox ikke virker (det visste jeg jo fra før) og heller prøve med parasett hvis hun hadde vondt/ubehag.

Så da prøver vi det ikveld og håper det hjelper....

Akkurat nå fikk hun en biteleke som har hatt en tur i fryseren og koser seg med den

Jeg har bedre erfaring med at Ibux funker når det er tannsmerter. [:)]

Skjønner godt at du klager, det hadde jeg også gjort.
Men om jeg får komme med et synspunkt.. Så tenker jeg at hun kanskje kan være overtrøtt? Det er typisk å våkne igjen etter en liten halvtime, om man er overtrøtt når man legger seg. Det gjelder for oss, og det gjelder for ungene. Og da sover de vanvittig dårlig resten av natta også..
Jeg syns 2*1 times hvil hørtes lite ut i løpet av en hel dag, men det er jo gjerne fordi jeg er vant med at Noah våkner 06.30, sover igjen fra 07.30/8-10, og så fra 13-15.. legges i 20-tiden..
Når jeg tenker meg om, så sov ikke Maja så mye på dagen..

Sover mine mer enn det på dagen så blir det senere kvelder og tidligere morninger...
Og det må jeg si at det orker jeg ikke...

Men de regulerer søvnen sin selv da, så det er ikke jeg som tvinger de til det...
Det hender at det blir litt ekstra søvn på de hvis de er stuptrøtte. men etter 17 er det ingen kjære mor, da får de ikke sove mer før leggetid.

Men hva slags Ibux bruker du da??

ORIGINAL: Liv Runa

Sover mine mer enn det på dagen så blir det senere kvelder og tidligere morninger...
Og det må jeg si at det orker jeg ikke...

Men de regulerer søvnen sin selv da, så det er ikke jeg som tvinger de til det...
Det hender at det blir litt ekstra søvn på de hvis de er stuptrøtte. men etter 17 er det ingen kjære mor, da får de ikke sove mer før leggetid.

Men hva slags Ibux bruker du da??

Ibux mixtur [:)] Gir med sprøyte.

Klart de regulerer selv, det gjør Noah også. Han får heller ikke sove så seint på ettermiddagen, da blir det bare tull på kvelden. men mindre han er syk da, selvsagt. [:)]

Back
Topp