Liv Runa
Forelsket i forumet
Åååå... I 9 netter har så har Renate ikke sovet lenger....[:'(]
Vi står opp 8-8.30, de har 2x 1 times hvil og legger seg ca 20-20.30... Renate våkner hver halvtime og hylskriker...,
jeg plukker henne opp og hun sovner, og våkner igjen en halvtime senere.... Sånn holder vi på frem til ca12 og da skal hun ikke sove mer før 2 selv om hun er stup trøtt...[:'(]
Misstenker en sår hals siden hun er så hes og ikke spiser så mye, så det skal jeg snart sjekke hos legen...
+ Hun får begge framtennene på likt nå siden jeg oppdaget at hun blødde litt der...
Selvfølgelig har hun fått far sine overfølsomme tenner[:@] Han må i narkose for å få de fikset....
Så da hjelper jo Dentinox midt oppi der sola aldri skinner[:@]
Så nå er trøtt og sliten og jeg får jo ikke vasket noenting...[:'(]
Så jeg tror jeg må få noen til å passe ungene så jeg får vasket huset...
Hvile kan jeg gjøre i graven...[8|]
Beklager syteinnlegget... Måtte bare lufte litt frustrasjon...
Vi står opp 8-8.30, de har 2x 1 times hvil og legger seg ca 20-20.30... Renate våkner hver halvtime og hylskriker...,
jeg plukker henne opp og hun sovner, og våkner igjen en halvtime senere.... Sånn holder vi på frem til ca12 og da skal hun ikke sove mer før 2 selv om hun er stup trøtt...[:'(]
Misstenker en sår hals siden hun er så hes og ikke spiser så mye, så det skal jeg snart sjekke hos legen...
+ Hun får begge framtennene på likt nå siden jeg oppdaget at hun blødde litt der...
Selvfølgelig har hun fått far sine overfølsomme tenner[:@] Han må i narkose for å få de fikset....
Så da hjelper jo Dentinox midt oppi der sola aldri skinner[:@]
Så nå er trøtt og sliten og jeg får jo ikke vasket noenting...[:'(]
Så jeg tror jeg må få noen til å passe ungene så jeg får vasket huset...
Hvile kan jeg gjøre i graven...[8|]
Beklager syteinnlegget... Måtte bare lufte litt frustrasjon...