Åååå så irriterende!!

-Exotic-

Glad i forumet
VIP
Jeg og sambo har akkurat skrudd sammen en mammut kommode fra IKEA.. Jeg VET så inderlig godt at jeg må lese bruksanvisningen GODT! Enda så greier jeg å bomme! Ikke store feilen, men alikavell.. Jeg hadde jo ansvar for skuffenem, mens han tokk bak plata (det andre tok vi sammen..) Så nå vi var ferdig var det jo masse knotter igjen.. Så jeg leser gjennom bruksanvisningen (igjen). Åjoda.. Der hadde jeg glemt å sette i knotter på ALLE skuffene...

Sambo mener det ikke gjør noe men jeg føler jeg må skru opp alle å sette de inn

Det er jo så fantastisk irriterende, og så typisk.... Men knotter? Hvilken funksjon har det?

dumidalia skrev:
Det er jo så fantastisk irriterende, og så typisk.... Men knotter? Hvilken funksjon har det?

Jaaa, er det!! De tre knottene som hjelper på å holde skuffene sammen. Men har jo de skruene også..

Real skrev:
Off...Såå irriterende!!

Å litt komisk ( unskyld for at jeg ler litt...)

Real skrev:

Real skrev:
Off...Såå irriterende!!

Å litt komisk ( unskyld for at jeg ler litt...)

Ja er jo egentelig det å :P Å sa jo flere ganger til sambo at vi MÅ lese nøye....

Huff, det er jo typisk.. Det går nok bra uten knottene, skyld på samboeren din som også sa det hvis kommoden detter fra hverandre ;)

Princess88 skrev:
Huff, det er jo typisk.. Det går nok bra uten knottene, skyld på samboeren din som også sa det hvis kommoden detter fra hverandre ;)

hehe jeg får gjøre det ;)

Back
Topp