Åååå, blir jo helt gal av disse hormonene!

Superprodusent

Glad i forumet
I det ene øyeblikket ler jeg så tårene triller uten grunn. I det neste griner jeg av et fint ord. Jeg tar ALT til meg. Hvis folk ikke tar telefon eller avviser meg så blir jeg regelrett dritsur (selv om jeg ikke sier det til noen.) Og når jeg er blandt masse folk feks som idag da jeg var på salg, blir jeg rasende om noen "knuffer" litt. Kjenner at jeg nesten kribler etter å ta tilfart å dytte til dem -jeg som ellers smiler til alle fremmede og tåler det meste....baaah, jeg tror jeg skal mure meg inne en stund ;)

Jeg er også veeldig hormonell for tida... Griner å ler om hverandre.. Blir fort surt å sint å nåde den som gjør noe jeg ikke liker :P tror jeg bør bure meg inne jeg også...

Har det på akkurat samme måte... Jeg begynte faktisk å krangle høylytt med kassadamen her om dagen fordi jeg ikke likte måten hun håndterte den ene varen min på. Jeg er fremdeles sint på henne fordi hun kjeftet på meg, og når jeg pakket varene kjente jeg at tårene presset på, det var så forferdelig at jeg nekter å gå i den butikken igjen... Det er så slitsomt å være så følsom...

Jeg har det på den måten at jeg ikke har så stort behov for å være sosial for tiden jeg, synes det er best å bare være hjemme...

hadde det litt sånn med ei dame på bussen i går :P Det var stapp fullt på bussen å hun brukte ett sete til sekken sin... Ble skikkelig irritert å sa vell enkelte ting jeg ikke burde... så... nå håper jeg bare at jeg ikke havner på bussen med samme person igjen :P

Back
Topp