Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååååæææææhhhh jeg Skjønner ikke hva hun viiiiiill!!!! Zzzzzzzzzzzzzzz
Ikke pupp, ikke ligge med meg, ikke rape, ikke ligge i egen seng, ikke bysse, ikke ligge på magen aaaaahhhh blir. Sprø!
Ja, da blir livet lettereHøres ut som vi har det her til tider... Ikke lettGleder meg til han begynner å prate.
Ja vi hadde stått opp da jeg skrev det. Fremdeles sutrete da. Kan ikke stå opp midt på natta. En ting vet jeg hun vil og det er å sove - men får ikke til.
Det er kun på natta da. Det er det jeg ikke skjønner. For hun sover gjerne 2,5 timer i vogna ute i ro på dagen.Veldig irriterande når det er slik. Alt er galt og me får ikkje gjort noko med det...
Kva med å gå tur? Vil ho sovna da?
Nei 17-19 grader. Litt småkjørlig på føttene om hun har sparket av seg dynaEr det for varmt på soverommet?
Hmmm er ikke alltid lett å vite hva det er som plager de små altsåNei 17-19 grader. Litt småkjørlig på føttene om hun har sparket av seg dyna
I wish. Jeg "skulle bare" henge opp klær og gå på do og hadde akkurat lagt meg til å sove når hun våknetUffgod bedring. Sov godt
![]()
Ååh, typisk! Når er sambo hjemme i dag da? Kanskje du bør ta en tidlig kveld. Kan jo også hende M sover mer nå som hun har feber.I wish. Jeg "skulle bare" henge opp klær og gå på do og hadde akkurat lagt meg til å sove når hun våknetSer på drømmehagen nå...