Åååååhhhh

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Ååååååæææææhhhh jeg Skjønner ikke hva hun viiiiiill!!!! Zzzzzzzzzzzzzzz

Ikke pupp, ikke ligge med meg, ikke rape, ikke ligge i egen seng, ikke bysse, ikke ligge på magen aaaaahhhh blir. Sprø!

Ååååååæææææhhhh jeg Skjønner ikke hva hun viiiiiill!!!! Zzzzzzzzzzzzzzz

Ikke pupp, ikke ligge med meg, ikke rape, ikke ligge i egen seng, ikke bysse, ikke ligge på magen aaaaahhhh blir. Sprø!

Nokon gonga er deg slik her og. Kun å gå rundt som "hjelper". Får stå opp, mulig ho har litt magevondt?

Ja, prøv å stå opp med henne, også hvil når hun har lagt seg igjen?

• Liker
Reactions: EJ
Kjenner meg igjen!:o igår var en slik dagO.o skikkelig sutrete. Tror de bare har noen slike dager:o

Ja vi hadde stått opp da jeg skrev det. Fremdeles sutrete da. Kan ikke stå opp midt på natta. En ting vet jeg hun vil og det er å sove - men får ikke til.

Uff det er så trasig når det er slik.

Ja vi hadde stått opp da jeg skrev det. Fremdeles sutrete da. Kan ikke stå opp midt på natta. En ting vet jeg hun vil og det er å sove - men får ikke til.

Veldig irriterande når det er slik. Alt er galt og me får ikkje gjort noko med det...
Kva med å gå tur? Vil ho sovna da?

Veldig irriterande når det er slik. Alt er galt og me får ikkje gjort noko med det...
Kva med å gå tur? Vil ho sovna da?
Det er kun på natta da. Det er det jeg ikke skjønner. For hun sover gjerne 2,5 timer i vogna ute i ro på dagen.

• Liker
Reactions: EJ
Er det for varmt på soverommet?

Nei 17-19 grader. Litt småkjørlig på føttene om hun har sparket av seg dyna
Hmmm er ikke alltid lett å vite hva det er som plager de små altså

Kanskje hun ikke vet det selv heller?

Bah, en sånn kveld har vi også hat. Nå sover hun i vogna i gangen, første gang det har skjedd.

Jah da kom det feber i natt... Vært like dan i natt men litt værre, mer våken og nektet å ta pupp. Hun spiser vanligvis 3 ganger om natten og var ikke veldig villig i går og i natt spiste hun ikke i det hele tatt. Fikk overtalt henne kl 6 og da sov hun 1,5 time i strekk uten en lyd så hun har nok vært mye våken disse nettene pga sulten også.

Jaja...hun ligger ute i vogna nå med paracet så nå skal je også sove

Uff :( god bedring. Sov godt ;)

I wish. Jeg "skulle bare" henge opp klær og gå på do og hadde akkurat lagt meg til å sove når hun våknet :( Ser på drømmehagen nå...
Ååh, typisk! Når er sambo hjemme i dag da? Kanskje du bør ta en tidlig kveld. Kan jo også hende M sover mer nå som hun har feber.

Back
Topp