Ååååå neeeei..

Baby4us

Elsker forumet
Når jeg sto opp i dag var det blod på papiret...
Ble så redd! Det var heldigvis ikke mye, men nok til at jeg var sikker på at det var over og ut herfra.. Gikk og la meg igjen en times tid, og nå etterpå har det ikke vært noe mer, så nå er jeg ved litt bedre mot igjen.. Jeg krysser fingrene, og satser på at det var et blodkar som sprakk når jeg "spratt" ut av sengen, men fy søren så nervøs jeg er nå!
Det er så utrolig feil med blod nå... Men jeg vet jo at det er mer enn dette hvis det går galt, det er bare så vanskelig å berolige seg selv..

Hvis du er bekymret så ta en tur til legen. Bedre å gå en tur for mye. Du må ikke gå hele påsken å bekymre deg.

Krysser alt jeg har for deg og ønsker deg et friskt svangerskap fremover :hug003 Satser på at alt er bra med deg og lille spire!

Jeg har og blødd i dag! Riktignok etter en invendig ul, så jeg håper det er derfor :/ vi får håpe på det beste :) kan forresten blodkar sprekke så lett ?

Uff, blod er kjipt å oppdage uansett hvor lite det er. Nå har jeg aldri mistet, men det jeg har hørt er at det da blør i betydelige mengder og man har smerter i tillegg. Jeg fikk blod på papiret de 6 første dagene etter jeg testet positivt, men det ser ut til at det har gått veldig fint her iallfall :-)

Jeg har og blødd i dag! Riktignok etter en invendig ul, så jeg håper det er derfor :/ vi får håpe på det beste :) kan forresten blodkar sprekke så lett ?
Det er jo veldig økt blodgjennomstrømning i det området akkurat nå, så blodkar kan nok ryke ganske lett, men akkurat nå er jeg søren ikke sikker på noe.. Ser an litt utover dagen, og hvis det blir mer får jeg be om en sjekk. Akkurat nå tør jeg ikke se etter en gang..

Huff nei ikke jeg heller :/ Hvor ringer vi for en eventuell sjekk? Fastlegen er jo stengt i påsken :(
Må vel forsøke legevakta kanskje? Tviler forresten sterkt på om de får sett noe der..
Har hørt om noen som har ringt rett på sykehuset og fått en sjekk også, men det er jo ikke så mye de får gjort når det er så tidlig.. Men, de kan vel forhåpentligvis se hvor blodet kommer fra, og om det fortsatt er liv der inne.. Kanskje noen vet..? Om man kan ringe feks gyn på sykehuset..?

Krysser fingrene for at det ikke er noe å bekymre seg for! Jeg vet ikke om man kan ringe gyn på sykehuset, men det er jo bare å prøve så får du et svar :)

Det startet slik hos meg forrige gang, og det viste seg å være exu.. ring og få time hos lege på gyn!

Ringte gyn på sykehuset, de kunne ikke akkurat hjelpe så mye, men sa om det ble mye blod eller smerter, så måtte jeg ta kontakt med legevakta. Koselig dame, som var veldig klar på at det ikke trengte å bety noe farlig, og anbefalte meg å ta det helt med ro noen dager. Det var det eneste man kunne gjøre så tidlig uansett. Jeg sa at jeg hadde time hos gyn neste uke, og hun mente det var lurt m en sjekk da, men at det ikke var farlig å se an litt, og i hvertfall utover dagen i dag. Nå er det jo legevakt som gjelder uansett, så det haster jo ikke med å komme seg til fastlegen før han stenger..
Det blør stadig litt, men fortsatt er det ikke mye, og ikke noe smerter.. Jeg lever i håpet, om enn litt trist og nervøs..

Ringte gyn på sykehuset, de kunne ikke akkurat hjelpe så mye, men sa om det ble mye blod eller smerter, så måtte jeg ta kontakt med legevakta. Koselig dame, som var veldig klar på at det ikke trengte å bety noe farlig, og anbefalte meg å ta det helt med ro noen dager. Det var det eneste man kunne gjøre så tidlig uansett. Jeg sa at jeg hadde time hos gyn neste uke, og hun mente det var lurt m en sjekk da, men at det ikke var farlig å se an litt, og i hvertfall utover dagen i dag. Nå er det jo legevakt som gjelder uansett, så det haster jo ikke med å komme seg til fastlegen før han stenger..
Det blør stadig litt, men fortsatt er det ikke mye, og ikke noe smerter.. Jeg lever i håpet, om enn litt trist og nervøs..
Vi får håpe på det beste :) Har du blør du fortsatt eller ? Jeg får fremdeles litt på papiret, men det er ikke mye! Så jo hjerte slå på ul for 2 dager siden, så syns det hele er merkelig :/ Du får holde oss oppdatert :)

Krysser fingrene og håper med deg :)

Krysser fingrene for deg :) men jag leste her om dagen at det er ganske vanlig å blø under svangerskapet :)

Det gir seg ikke, snarere tvert i mot.. Tror jeg tar en bv time-out, og kommer tilbake etter gyn avtalen neste torsdag hvis det skulle ha gått bra på tross av dette her.. Hadde vært så deilig å fått en positiv overraskelse, men akkurat nå må jeg si at det håpet renner ut i sanden...
Lykke til alle sammen! Takk for støtten, og lykkeønskningene! Jeg tar de med meg, og satser på at de gjør nytten:-)

Back
Topp