Ååååå herregud no kom den

Vårbaby13

Forumet er livet
spysyken[:'(][:'(][&o] så no sitter eg her på badet. Fyttigrisen kor dårlig man blir[:(] glemmer jo det for hvergang. Takk gud for iphone, kan ikkje gå glipp av noe bv news[;)] unner ikkje noen denne her kvalmen altså[:'(]

god bedring[:D]
godt å se at noen er så avhengie av bv at de må ha med tlf på dass og spy
syns den var bra[:D]

syns jeg ser deg med iphonen i handa og hengende over dassen [:D]
Men uansett, du får masse sympati herfra har hatt den dritten to ganger i år. Masse god bedring til deg.

Hahah [:D][:D]
Ja jammen bra du har Iphonen..[:D][:D]

men du får sympati her også,er faen meg ikke noe digg det der altså...har hatt det vi også her i vinter..[:'(][:'(]

Heheh[:D] har jo ingen andre ting å gjøre på når eg ligger på badegulvet[;)] men tusen takk for sympatien jenter, litt godt å få sytet ut litt[:)] hvertfall når sambo e på jobb[&o]

... er selv innom dassen en del... men jeg tisser kun fra feil hull[:'(] Venter på at en host skal sette igang en spyreaksjon i tillegg.

Håpe du blir fort frisk igjen!![:D][:D]

ORIGINAL: Bitzyh

... er selv innom dassen en del... men jeg tisser kun fra feil hull[:'(] Venter på at en host skal sette igang en spyreaksjon i tillegg.

åååå stakkar[&o] det e jo helt forferdelig[:(] må bare si takk det samme altså.håper du også blir fort frisk[:)] For noe drit[:'(]

ORIGINAL: gledermeg88

ORIGINAL: Bitzyh

åååå stakkar[&o] det e jo helt forferdelig[:(] må bare si takk det samme altså.håper du også blir fort frisk[:)] For noe drit[:'(]

helt forferdelig! Er ikke lenge siden at jeg spydde pga jeg hostet så mye, så at jeg nå skal få diare i tillegg til at jeg er 1mm fra å spy hver gang det kommer et host... HAT HAT HAT!
Vært så mye syk siden årsskiftet at jeg ikke har opplevd maken! Lurer på hvordan jeg skal få til studiene mine i år ja![X(]

Back
Topp