Tja altså, jeg la meg i 23.30 tiden. Vi er i campingvogna vår. Mannen min og en kompis dro til en av campingnaboene for å ta noen øl.
Jeg sovnet fint jeg, helt til jeg våkner i 01tiden. Lys våken. Full av luft i magen. Pissetrengt. Gjorde mitt fornødne. La meg igjen. Vondt i ryggen og hoftene. Ikke pokker om jeg får sove.
Mannfolkene kom i 03.30tiden,og ikke akkurat lite høylytt
Nå sover mannfolkene, men de snorker på innpust og utpust, til og med synkronisert
Så jeg kravlet over mannen med dyna mi og puta, han spør hva jeg skal, jeg sier dere snorker så fælt, hvor han svarer, jammen jeg har jo ikke begynt å snorke ennå...
Så her ligger jeg på sofaen i spikerteltet og hører mannfolkene snorke videre....
*følermegpreggis*
God natt eller god morgen til deg
Jeg sovnet fint jeg, helt til jeg våkner i 01tiden. Lys våken. Full av luft i magen. Pissetrengt. Gjorde mitt fornødne. La meg igjen. Vondt i ryggen og hoftene. Ikke pokker om jeg får sove.
Mannfolkene kom i 03.30tiden,og ikke akkurat lite høylytt
Nå sover mannfolkene, men de snorker på innpust og utpust, til og med synkronisert
Så jeg kravlet over mannen med dyna mi og puta, han spør hva jeg skal, jeg sier dere snorker så fælt, hvor han svarer, jammen jeg har jo ikke begynt å snorke ennå...Så her ligger jeg på sofaen i spikerteltet og hører mannfolkene snorke videre....

*følermegpreggis*
God natt eller god morgen til deg