Åååååårh!

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Jeg er så sint! Idag er en sånn dag der jeg kunne solgt sambo på loppemarked!!!

Huffda:/ tror vi alle er der en gang i blant

Han bare kom seg ikke opp av sengen idag! :p hormonella!! :p han stod opp til slutt :p

Haha! Er jo lørdag! :P
Her har min kar akkurat stått opp. :P Men han har vært på jobb i natt. Nå er han i man-cave'n i kjelleren, sammen med minste frøkna. :)

Min sover ennå , og jeg ligger ennå i senga . Utsetter selv å stå opp da den irriterende kvalmen er her

min mann har kjørt til svigers for å utføre service og skifte klutsj på bilen... jeg skal på seinvakt og var ikke stått opp når gubben dro...

Ja, men vi har en liten 2 åring som jeg underholdt helt fra klokken 6.30. Synes det var hans tur når klokken ble 9 :p kjempe plagsomt at han ikke ville våkne. Han valgte helt selv å legge seg seint :p

Ja, men vi har en liten 2 åring som jeg underholdt helt fra klokken 6.30. Synes det var hans tur når klokken ble 9 :p kjempe plagsomt at han ikke ville våkne. Han valgte helt selv å legge seg seint :p
jeg har en veldig streng regel... :p om gubben velger å spille til langt på natt har han bare å stå opp tidlig med 5 åringen... :p hahaha... for jeg blir et monster om jeg ikke får hvilt skikkelig ut...

Her står heldigvis ungene opp selv. De er 4 (om 2 uker) og 6 år. :)

Jeg kan også stå opp sammen med de, og heller legge meg på sofaen ved siden av. :)

Back
Topp