Ååååååeeeh, jeg vil også på ultralyd!!!!

EnLitenOverraskelse

Flørter med forumet
Syns tiden fra jeg fikk innkallingen til nå har gått så treeeeeeegt! Men nå er det heldigvis under en uke igjen... skal på torsdag kl. 8! :-D
Grugleder meg... håper at den lille er ser frisk og rask ut, og at man kan begynne å nyte svangerskapet sikkert. Har ikke klart å glede meg helt før nå nettopp... gleden kom med bevegelser i magen. Og den siste uken har bare dultene blitt sterkere og sterkere, og kan nå si at det er reale spark. Lå lenge i sengen igår kveld å dultet borti magen og fikk ville dult tilbake. Den lille var natteakrobat! Og det er så deilig og befriende... sikker på at pappaen kommer til å kjenne det innen en uke... det hadde vært gøy :-D

Var hos jordmor idag og fikk høre hjertelyden for første gang. Helt fantastisk! Og den lille jaktet på dopplern, prøvde å sparke den bort... fikk ikke vite hjerteslag, så får vente å se til UL. Hvis vi ser da!

I begynnelsen trodde jeg det var jente, men nå føles det mer som gutt. Av en eller annen grunn - kanskje fordi magen min er ganske lik forrige gang?

Noen andre som skal på ultralyd torsdag?

Ha en fin dag! :)

åååååååååååhhh dere er så heldige, jeg må vente helt til 27. februar jeg :(
Og ho dumme jordmora jeg hadde gadd ikke lytte på hjertelyd heller, gadd ikke ta på magen min å kjenne engang!!!
Arrrgggh!!
Men tiden går fort, og vips så er jeg der jeg også :)

Masse lykke til på ul din :)

Masse lykke til på UL på torsdag!!! :D
Deilig å ha time tidlig,slippe å gå å veeeente hele dagen,hehe...
Jeg skal selv på tirsdag 09.10 ;)
Føler på meg det er ei jente denne gangen også...

Tina_81 skrev:
Og ho dumme jordmora jeg hadde gadd ikke lytte på hjertelyd heller, gadd ikke ta på magen min å kjenne engang!!!
Arrrgggh!!

jeg må også vente til 27 februar. er jo såååå lenge til enda. 

Jeg skal ikke før 27.feb og venter sååå spent!
Siden det er første gang jeg er gravid er jeg også usikker på om jeg kjenner babyens bevegelser ennå. Er i uke 16+4. Men lurer på om jeg kanskje kjente det igår 

Lykke til på UL :)

Linneasinmamma skrev:

Tina_81 skrev:
Arrrgggh!!

jeg må også vente til 27 februar. er jo såååå lenge til enda. 

Jeg må óg vente til 27. februar... Men tiden fram til nå har gått overraskende fort, så regner med at de neste to ukene også går kjapt unna! :)

Tina: ei uke til jeg skal til den "dumme jordmora"... :p Er litt spent på ho, ja!

Jeg skal også 27 februar - ser at vi er mange som skal den dagen... moro! Gleder meg til en liten titt på minien emoticon

Lykke til på UL på torsdag :)
Å jeg skal også på UL da, kjempespent :)

Jeg skal også 27.februar! Godt vi er flere i samma selskap som må vente sååååå lenge til vi får se de små gullene i magen!;)

Må vente helt til 1.mars jeg.......... :(

Jeg har 12 dager igjen, skal 23 februar. håper tiden går fort!!

Back
Topp