ÅåÅÅhneiii.....

*BalleFlass*

Elsker forumet
jeg kledde på lillemor klærene i bhg i dag pga de var på vei ut når jeg leverte...også kom jeg på nå at jeg GLEMTE å ta på henne ullsokker i dock boots ene[:(] Går det an??? Hun har ullsåle nedi og ullstrømpebukse på beina, det er 4grader her i dag...Tror dere det går greit eller skal jeg ringe og be de ta på henne ullsokker i tillegg? eller blir det hysterisk??[:(]

4+ grader ja...

Hehe..4+ så holder det lenge uten! Bruker ikke ullsokker i vinterskoa når det er varmegrader ute jeg hvertfall, da er ho jo svett på tærne[8D]

går jo ann å ringe så de vet om det og kan sjekke evt om hun er kald på beina. Men regner med det går bra[:)]

Skal ikke dockboots være veldig varme da? Han eldste min er alltid varm på beina og har bare vanlige sokker oppi..

hadde ringt å sagt at jeg hadde glemt det, om de kunne følge litt med på henne eventuelt bare kle de på henne. [:)]

ORIGINAL: Rebecca85

Hehe..4+ så holder det lenge uten! Bruker ikke ullsokker i vinterskoa når det er varmegrader ute jeg hvertfall, da er ho jo svett på tærne[8D]

Ja og dock bootsene er jo varmere enn vanlige støvler + at hun har såle nedi...[:)]

regner med barnehagen klarer å tenke seg til såpass. Og sjekke om hun blir varm/kald..[&:]

ORIGINAL: DenicaD

regner med barnehagen klarer å tenke seg til såpass. Og sjekke om hun blir varm/kald..[&:]

Ikke når de ikke vet at jeg ikke tok på sokker [;)]

Back
Topp