ÅÅhh!

Lillebabs..

Glad i forumet
Her er jeg 5+2 på vei, og jeg er heelt forelsket i en barnevogn!![:-] Jeg skulle bare se på en trille til gutten min, og der sto DEN fine barnevgogna! emmaljunga med sauer og rosa og grønne ringer.. sukk! den var fin!
men jeg har en helt ny vogn fra gutten min på 1år og 4 måneder, og ikke har jeg råd.. og siste men ikke minst, 5 uker på vei, man tenker jo ikke på vogn da ![:-]

å joda! jeg tenker i hvertfall på ALT! fra bilstoler til smokker...jippi! farlig vanskelig å la være å kjøpe noe:(

ORIGINAL: exene

å joda! jeg tenker i hvertfall på ALT! fra bilstoler til smokker...jippi! farlig vanskelig å la være å kjøpe noe:(

hehe, jo er jo gøy, men ikke såå tidlig! da blir det jo ikke noe gøy siden [;)] hadde kjøpemani sist, å denne gangen skal jeg IKKE ha det[8|] [;)]

klart man tenker på alle sånne ting, fra det sekund man tester posetiv, hehe

Det som jeg sa til min søster når hun mistet , som ikke tillot seg og være helt lei seg så kan din kjære ikke føle den smerte som du gjøre, for vi kan ikke la være det sekundet man tester posetiv så begynner vi å fantsasere om hvordan og hva alt vi skal gjøre

Selg vogen å kjøpe ny? hihi

er det ingen som er opptatt av miljøet her? Synes sammfunnet er for mye kjøp og kast. Jeg kommer ikke til å kjøpe noe særlig nytt, selv om vognen er 10 år gammel. Nye klær for man jo i gaver uansett.

En oppfording til alle samme her er å tenke litt på miljøet selv om det er veldig mye fint som frister!!!

Det går an og ta hensyn til miljøet selv om man kjøper ny vogn og nye klær og de ting man trenger og kanskje de ting man har fra før og egentlig ikke trenger.....[;)] Sortering  av søppel er en av tingene........ Synes ikke det er nødvendig og protestere over at man har lyst på nye ting når man får et nytt barn.... Det er en lykkelig tid og da skal man ha lov og glede seg over og kjøpe noe nytt til det barnet og.... Stakkers unger som alltid må arve ting fra andre og ikke få gleden av få noe nytt fra mamma og pappa..... [;)] Har man ikke penger er det selvfølgelig en annen ting men de små gledene vi har i livet skal vi nå og få lov og glede oss over mener jeg....[:)] 

tror nok ikke det er stakkars unge fordi om den arver. det er først når de blir i skolealder at de legger merke til sånt. det er nok heller vi vokse som tenker at stakars unge som må arve alt, kanskje en måte å gi oss voksne bedre sammvittighet for at vi kjøper noe nytt selv om vi ikke trenger det til ungen???

Sortering er en bra tingt, men hvorfor kjøpe nytt hvis tingen er fint og brukbart?

Back
Topp