ÅÅH MJØLK !!!!!!!!!!!

dollygirl

Glad i forumet
harhelt dilla!!! kan drikke 3 liter melk på nullkommaniks!!!! og enda mer visst jeg vil [:D][:D][:D][:D] hehehehehe må le av meg selv, så mye rart! =) typen setter en stopper da, hehe , etter 3 liter [:D] til min stoore fornærmelse.. men skjønner jo det egentlig også =) hehehe! GOD MORGEN FORRESTEN VAKRE MAI JENTER OG BABYER [8D][8D][8D][8D][8D]

Ååååååjaaaaaaaaaaa, iskald melk!!! [:)] nam nam.. Har også fått dilla på det, går vel ned ett par liter iløpet av dagen [:)] *smatt*

Melk er helt nyyyydelig,drakk det meget sjeldent før jeg ble på vei...nå må jeg ha det hver dag. Men prøver å holde det til et par glass...

Jeg har også blitt fryyyyktelig glad i mjølk! Har ikke drukket det på hvertfall 10år, men nå kan det lett gå ned flere glass om dagen. MEN, bare hvis jeg spiser brødskive eller sjokolade [8D]

Jeg også, men helst varm med litt honning i [:D] Men gjerne også kald melk og tomater! Men vanlig lettmelk, den andre blir for tynn og smakløs. Jeg trenger uansett litt mer fett[8D]

ORIGINAL: Tassen_2

3 LITER JA... hmh.. trodde det ikke var bra å drikke for mye melk jeg..
I næringsboken min jeg fikk av jordmor står det 2 glass til dagen.. helst ekstra lett melk..
men det trenger ikke være 100% riktig det da...[:)]

Sitter å drikker melk selv.. ett stort glass med ekstra lett[:)][:)]

Det er ikke bra med for mye melk nei.. [;)]

nam nam... jeg drikker også mye melk. Hatet det før jeg ble gravid, men nå drikker jeg 1 liter hver morgen og et par glass før jeg legger meg på kvelden. helt sykt å skulle begynne å like noe som jeg aldri har likt før.

Sikkert kroppen vår som trenger kalsiumet[;)]

Får sånn forstoppelse av melk, jeg...[>:] Men har ikke klart å holde meg lenger og drikker melk nesten hver dag...
mmmmmmmm... iskald melk og sjokolade....

Bestevenninna mi hadde dilla på melk og hun drakk lett 3l melk og hun måtte begrense seg med melke inntaket i slutten av svangerskapet nettopp fordi ungen ble så stor. :)

ORIGINAL: Camillalatte

Ååååååjaaaaaaaaaaa, iskald melk!!! [:)] nam nam.. Har også fått dilla på det, går vel ned ett par liter iløpet av dagen [:)] *smatt*

Jeg og[:-]

aldri hørt at for mye mjølk er "farlig"... alt er jo farlig i denne verden fortiden ![8D] ! eneste er et man kan legge på seg av såå mye mjølk men utenom det så er det bare og bælme på jenter [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp