ÅÅ tenke tenke...

Mammatil2ogGRAVID

Forelsket i forumet
Jeg tenker alt for mye, gruer meg bare til den store Julvasken som skal bli i år!!! Huff å HUff!!

Tror jeg må leie inn ekspert hjelp, lillesøster å mamma......

Akkuartt da er det ikke gøy å ha hus... Hater å vaske....

En stor klem til deg!!
Er ikke bare bare å tenke å gruble så mye!

Jeg tenker endel selv også, vi driver nemmlig å bygger hus, og skal iløpet av graviditeten gjøre ferdig huset, flytte ut av det nåværende, vaske ned osv! Puh! [8D] Men vi kommer oss igjennom det ja! [:D]

Hehe, nå er jo heldig dere som får nytt hus da:)
Vi holder på å skifte tak, er snart ferdig, å da er det et nytt bad som står for tur, men to manns bobbledadekar/steamdusj.... Hehe, som bare står i garsjen å venter på å bli prøvd[:D]
Å etter det så er det gammle badet som skal bli et kles rom, for vi har skråtak på lofte så er vanskelig med skap plass... men et rom med bare klær er jo greit synes jeg:)

Å så har vi en gang uten kleskap til ytter jakker, å de skal også opp før Lille Gull kommer til verden... J

Jeg tror jeg må skrive en liste over alt som vi må gjøre! hehe... Gudskjelov ikke noe døds viktig, men en blir jo så stressa!:)

Jeg hadde ikke tenkt på den før jeg leste innlegget ditt [8D]
Men jo, skjønner at du gruer deg litt til det i grunn - godt noen kanskje kan hjelpe deg da [:D]

haha, kjenner til det med å være stressa!! Godt å lese vi er flere!!
Vi har ingen plass å bo fra vi flytter ut her, til vi flytter inn i nye, så det står mellom campingvogna til mamma og pappa, og hotell! [8D] håpløst! Hadde trodd bosted skulle bli det misnte problemet! haha, men men! Vi finner nok en løsning...[8D]

Lykke til da, ser dere har nok å henge fingrene i jaa!

hehe:)
Ja de skal jeg skrive under på. Men på en måte litt greit å ha noe å henge fingrene i slik at tiden kanskje raser av sted?? 7 mnd ca kan jo være meeeget leeenge om man venter på noe meget etterlengtet![:D]

vi startet med vårt oppussings prosjekt i fjor, fikk nytt takstol på plass bare noen dager før fødselen. Når er vi ferdig med alt utvendig arbeid og oppussing av første etasje og håper at vi blir ferdig med resten før nr 2 kommer

jeg sier bare - det går så fint atte.

vi holder på å pusse opp et hus fra 1920... pr i dag er det minst 10 ulike prosjekter som er i gang... men det er jo 8 mnd til mini dukker opp... så er vel bare å holde kiloene nede med jobbing og tapetsering, paneloppsetning og shopping.

men 2 nye bad vet jeg vi har klare innen den tid og ikke minst et nytt inngangsparti. Babyrom må også settes på lista.

gleder meg!

kjæresten min er noe mer stressa.. :D

Godt å høre at vi ikke e dem eneste med opp pussnings prosjekt:)

ja, litt tidlig for sånne bekymringer vel[8D] 

Back
Topp