Ida&Linn Gift med forumet 16 Apr 2007 #1 Den derre Zon reklamen er så teit... Hvorfor behandle hEEle kroppen????? [:@][:@][:@] Drittreklame.. drittonefall... Oh my god.. Her raser hormonene, ja.. [8D]
Den derre Zon reklamen er så teit... Hvorfor behandle hEEle kroppen????? [:@][:@][:@] Drittreklame.. drittonefall... Oh my god.. Her raser hormonene, ja.. [8D]
T Tjolahopp Elsker forumet 16 Apr 2007 #2 mhm!!!! er så mange teite reklamer at tv`en har flaks at den fremdeles lever!!!![:'(] [:)]
*Flatula* Gift med forumet 16 Apr 2007 #3 Den er plagsomt irriterende den reklama.. Litt bedre skuespillere hadde vært fint.. hehehe.. [&:][:D]
Den er plagsomt irriterende den reklama.. Litt bedre skuespillere hadde vært fint.. hehehe.. [&:][:D]
CaliGirl20 Forelsket i forumet 16 Apr 2007 #4 den er skikkelig teit... he he... iallefall den stemmen....
M Monica*27 Glad i forumet 16 Apr 2007 #5 da har du ikke hørt den på dansk! det er faen meg 100 ganger verre!! (har dansk tv3) og der går den hele tiden!!*blir gaaaaal*
da har du ikke hørt den på dansk! det er faen meg 100 ganger verre!! (har dansk tv3) og der går den hele tiden!!*blir gaaaaal*
Ida&Linn Gift med forumet 16 Apr 2007 #6 ORIGINAL: Monica24 da har du ikke hørt den på dansk! det er faen meg 100 ganger verre!! (har dansk tv3) og der går den hele tiden!!*blir gaaaaal* Hehehe... Det kan jeg se for meg... [:D][:'(]
ORIGINAL: Monica24 da har du ikke hørt den på dansk! det er faen meg 100 ganger verre!! (har dansk tv3) og der går den hele tiden!!*blir gaaaaal* Hehehe... Det kan jeg se for meg... [:D][:'(]
SnoopyCat Glad i forumet 16 Apr 2007 #7 har ikke sett dne reklamen jeg![8|] men har ikke gått glipp av noe stort skjønner jeg!