ÅÅåå....

Luremusa

Glad i forumet
Assistert-jentene
Vekta er 8 kg over normalen... Og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre for å få den ned! Har ikke overskudd (kan ikke gå langturer med vogna pga bekkenvondt) :-(

Vet det er mange som har det verre enn meg, men jeg har liksom ikke råd til ny garderobe, og ingen aning om hvordan jeg skal snu trenden... Hjelp...![:'(]

sliter med det samme selv..[&:]
har  begynt å jobbe jeg da.. så er jo i aktivitet der. spiser lite godis og drikker lite brus.. (mindre enn før altså)
og ikke noe skjer med vekta..

jeg har fryktelig lyst til å ut og løpe/jogge... men synes det er fryktelig kjedelig.. og helt grusomt rett og slett.. men det er nok pga den dårlige formen..

Om man ikke orker å trene/ikke kan trene er det jo kosten man må se på.. Redusere porsjoner, redusere ris/pasta/brød/potet, spise mer bær, bønner, grønnsaker og proteiner.. Mest mulig "ren" mat uten for mye salt.. Selvsagt kutte kraftig ned på søtsaker.. Er ikke lett om man ikke er motivert og lei, men jammen meg hjelper det[;)]  
Masse lykke til!![:)]

Det er så kjipt å ha det sånn! Jeg har en sånn ellipse maskin stående ved siden av meg her [8D] Har ikke kunnet brukt den de siste 2 mnd pga ryggen. Men nå tenker jeg å prøve igjen! [:D] (sier jeg til meg selv om og om igjen...)

Er helt enig! Jogging er pyton! I hvertfall alene[:'(]

Back
Topp