ÅÅÅOOOO JEEESSSSS

KathMor

Forumet er livet
Jeg skal sitte å se på VICTORA SECRETS UNDERTØYSSHOW [:D] Skal gofle innpå med cola, chips og smarties cookies og bare fråtse! For som sagt - etter jul så er det denne dama som skal på kjøleskapet mitt [&:][8D]

HOTHOT HOT HOT HOT - hotteste dama jeg vet om!!!!!! *sikle*

hæhæ...hennes lår er jo nesten som mine legger....[8D] Sprek ho ja! 3 kvarter til det begynner....sambo ser alltid på det. [:D] Men i år har nok glemt det, for han dro på trening....[8D][:D]

HAHA James har og dratt på trening, men gjett hvem som skulle kjappe seg gitt [8D]

Det begynner 20.30 på TV3 [:D]

Liker ikke! [:'(] Strekkmerker og fett er myyyye finere!!!!! Samme med blåhvit hud - sånn brunfarge passer ikke meg[:'(][:'(][:'(][:'(][8D]

*i ett annet liv skal jeg se sånn ut[;)]*

en vakker vakker dag skal jeg se sånn ut.. kanskje ikke såå tynn og ikke så brun men noe veldig likt ja.. det hadde vært noe det[:)]

Sommer 2012 sier jeg bare!!!![8D]

Jeg vil ikke denne våren, redd for å miste melka så tørr ikke trene så hardt! MEN James skal betale SATS for meg nå, så nå skal jeg begynne! De har jo både timer med baby + barnepass så det er gull [:D]

Hvem er dama??
Trodde det var deg jeg Kathmor[8D][8D]

SIIIIIIIIIIIIIIIIIGN!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Vand

Liker ikke! [:'(] Strekkmerker og fett er myyyye finere!!!!! Samme med blåhvit hud - sånn brunfarge passer ikke meg[:'(][:'(][:'(][:'(][8D]

*i ett annet liv skal jeg se sånn ut[;)]*

Back
Topp