ÅÅÅkej?

Ehm, jeg skjønte ikke helt [&:]

ORIGINAL: Bøddi Hålli

Ikke jeg heller

Jeg ville iallfall fått skrevet ned en samboerkontrakt hos advokat med hvem som har gått inn med hvor mye ++

Hvis planen er å bo sammen så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke spytter inn det han har i ting som kommer dere til gode.

Sikker på at dere burde kjøpe hus?[8|]

Asså, hvis dere har planer om å være sammen 4eva&eva, så - som du sier - MÅ jo dine bsu-penger eventually gå til huset, lånet, eller sånne ting. Så da kan han vel spytte i nå? Eller har han andre planer for de pengene kanskje?
Nei, klarer ikke å sette meg inn i situasjonen, sorry[8D]

ORIGINAL: Totenspiren

Typen får 250 000 kr til overs når hans nåværende hus er solgt.
Han vil ikke bruke dette på huset men vil spare det.
jeg har 200 000 på Bsu som MÅ brukes på huset om noen år

Han vil ikke bruke sine penger på oppussing av huset og mener vi må spare til oppussing.
Mine penger på Bsu må jo brukes på huset om noen år. Da vil vi begge ha brukt ca 250 000 hver på oppussing..  FAIR?? I think so..

Hvis han bruker x antall 1000 nå da, og så skriver dere en kontrakt på at han eier tilsvarende %andel mer enn deg av huset? Eller noe..?[X(]

ORIGINAL: Bøddi Hålli

skal ikke bli forfatter skjønner jeg.. Dårlig på å forklare meg visst[8D]

ORIGINAL: ©Smartass

Sikker på at dere burde kjøpe hus?[8|]

Asså, hvis dere har planer om å være sammen 4eva&eva, så - som du sier - MÅ jo dine bsu-penger eventually gå til huset, lånet, eller sånne ting. Så da kan han vel spytte i nå? Eller har han andre planer for de pengene kanskje?
Nei, klarer ikke å sette meg inn i situasjonen, sorry[8D]

Hørtes merkligt ut fra hans side.

ORIGINAL: Totenspiren

Typen får 250 000 kr til overs når hans nåværende hus er solgt.
Han vil ikke bruke dette på huset men vil spare det.
jeg har 200 000 på Bsu som MÅ brukes på huset om noen år

Han vil ikke bruke sine penger på oppussing av huset og mener vi må spare til oppussing.
Mine penger på Bsu må jo brukes på huset om noen år. Da vil vi begge ha brukt ca 250 000 hver på oppussing..  FAIR?? I think so..

ååå... sånn ja [:)]

Ja, nei, det høres ikke rettferdig ut. Du bør i allefall ha noen form for dokumentasjon på hvor mye penger du bruker på huset deres. Så bør dere kanskje bli enige om hvordan dere ønsker å fordele det økonomiske ansvaret fremmover.

Back
Topp