ÅÅÅhh, dårlig gjort!

LittleMonkii

Forumet er livet
Her har jeg stått på i hele dag og vasket huset og gjort det koselig her.. Kjæresten kom hjem i stad etter han hadde vært hos moren sin med mini.. I armene hadde han ei kliss våt jente... Jeg spurte før han dro om de skulle være ute, for da måtte han ta med regndressen.. "Neida" svarer han.. Men de har vært ute allikevel og han har ikke passet godt nok på....
Han tok av henne klærne på kjøkkenet og sier "Stikker opp til broren min jeg", jeg bare "Jada, men først kler du på henne, hun kan jo ikke gå rundt i bleia når jeg har lufta i mange timer"...... "Kommer rett ned igjen, skal bare se på noe" Og så stakk han.. Uten å kle på mini.. I tillegg så han at jeg hadde begynt på middagen... Middagen ble ferdig en halv time etter at han dro og jeg prøvde å ringe 3 ganger.. Sendte en melding om at jeg spiser alene fordi jeg holdt på å dø av sult.. Blææææ.. Nå har han vært borte i 2,5timer............................................ Det er SÅÅÅ koselig når jeg har gjort meg flid og laget skikkelig søndagsmiddag ... Gubbe.....

Broren hans bor rett oppi her, tar han 1,5min å kjøre hjem.......... BLÆ........

Ja, det var utrolig dårlig av han
Hater når noen "bare skal noe" og blir borte en evighet.. Når de i tilegg ikke svarer på tlf.. Klikk..

Også hadde jeg nok blitt litt bekymra, siden han ikke svarer..

hadde hevet middagen i frysen, sakt.. sorry middagen er over.!!

han visste jo at middagen var klar!!

Ååååh... Det var skikkelig kjedelig ja! Håper han får et stikk av dårlig samvittighet, når han kommer hjem og SER hva du har stått på.. Mannfolk er nesten blinde og døve av og til...

hah hadde det vært min mann hadde jeg kakka han hardt i huet når han kom hjem. Og middag kunne han sett langt etter!

MiniMoi skrev:
hah hadde det vært min mann hadde jeg kakka han hardt i huet når han kom hjem. Og middag kunne han sett langt etter!

OMG!!. KOM DEG VEKK FRA HAN sier jeg bare!! Haha, eller bare tyyypisk mannfolk:-p Da hadde jeg blitt SUR altså!

LittleMonkey skrev:
3,5timer..................... 

Spis opp maten hans eller gi det til bikkja eller noe...

Jeg hadde klikka!

ikke grenser for disrespect da, fy faen....ble provosert av å lese det. du fortjener garantert mer enn ett sånnt rasshøl.

Trur ikkje eg skal seie kva gubben min har gjort. Da er hakket værre enn å droppet middag...

Håper han kommer heim snart

lillemortil2snart skrev:
Trur ikkje eg skal seie kva gubben min har gjort. Da er hakket værre enn å droppet middag...

Såpass? Hehe :p

Er ikke så forbanna, synes bare det er dårlig gjort.. Og at han er litt bæsj.. 

LittleMonkey skrev:

lillemortil2snart skrev:

Han er litt bæsj da ja. Men kiss and make up:)

LittleMonkey skrev:

lillemortil2snart skrev:

Sov knapt i natt eg. Og har vore sinna siden 11 tiden i går kveld.... Men det spiller nok inn litt hormoner også....

har han kommet hjem eller? ;)

Back
Topp