ÅÅÅ;(

Snartfire

Glad i forumet
I dag var siste gang med babybading, og jeg gleda meg så for vi skulle ta bilde under vann..... Men tror du ikke jeg glemte det og heller gikk og kjøpte julegaver???!!![:(][:(][:(]

Det hva jo synd da[:(]

blir jo helt oppslukt av denne jula[;)]så dumt da,men kan dere ikke gå en dag i bassenget og ta bilder???eller er d kanskje for mange folk da??

ORIGINAL: smyga

blir jo helt oppslukt av denne jula[;)]så dumt da,men kan dere ikke gå en dag i bassenget og ta bilder???eller er d kanskje for mange folk da??

Signerer denne!

Man får jo kjøpt sånne engangskameraer til bruk under vann, du får sikkert tatt noen fine bilder med dem! [:)]

ååå neeeii så dumt da!!!! [&:][:o][:o] Tror vi er litt svimete når vi går hjemme slik...? Jeg glemte helt musikk fra livets begynnelse timen vår i går..[:o] uuuuhh!!!!

Så kjedelig da. Tror ikke det blir nå mer bading på oss heller før jul. Får vel prøve til igjen på nyåret.

Ja, tenkte også på å kjøpe et undervannskamera å ta bilde selv. Jeg mailet de som har babybadinga å de sa at kanskje neste gang at de kunne ta bilde hvis noen andre sine bilder ble mislykket.. *håper, håper*!! Hehe.. Men hvis ikke så tar jeg bildet selv, som du sa smyga[;)] 
     Ja, er ikke alltid like lett å huske på alt oppi julestyret...

Uff, den var jo lei [&o]. Men i fanden spiser fluen nøden...naken kvinne lærer nøden å spinne...ja, du ordner deg med andre ord [;)]

Back
Topp