ÅÅÅ Så gøy!!!

~StRaToS~

Forumet er livet
Here is the deal...

Jeg hat termin 26.7, men er redd for å føde før den 15.7.
Man vet aldri om ungen har bestemt seg for å komme 2 uler før,
og hvis den gjør det så får ikke jeg fødselstipend[&o]
For da har ikke jeg vært student i 6 måneder. Så den magiske datoen er 15.juli..

Så får jeg vite av ei synsk dame her på bv at jeg bare kan slappe av for jeg kommer til å gå over terminen[:D]
Og det passer jo godt med det hun andre synske dama sa til meg.
Hun sa at jeg kommer til å føde en god lubben gutt. Dette tolket jeg som at gutten enten kommer til å komme
på terminen eller etter terminen,,hvertfall ikke før..
Denne synske dama sa til meg i oktober at jeg kom til å bli gravid i november med en god, lubben gutt med masse hår og det hele. Og 18.november så tester jeg positivt. 12. februar var jeg på ultralyd og fikk vite at han var en tissefant der inne..

Jeg har egentlig ikke hatt sterk trio på synske mennesker, men tro nå at det må ligge noe i det.
Jeg er da en troende nå..
Har foressten blitt spådd at jeg kommer til å få 3 gutter og 1 jente på slutten...

Anyway, Jeg kommer til å få fødselsstipend(tror jeg da)[:D]

Tror dere på synske mennesker??
Tenker ikke da på sånn voodoo og shit, men på mennesker som får opp enten dato, eller farge eller signal når de hører fødselsdatoen din??

Har aldri blitt spådd da,så jeg er ikke helt sikker...Men det er sikkert utrolig spennende spesielt når alt det dem sier stemmer i framtiden å sånn..håper jo inderlig at det ikke blir noe tidlig fødsel på deg slik at du kan få fødselsstipend...Ellers blir det kjipt for deg[:'(]krysser fingrene for deg; xxxxxxXXXXXxxxxxxxXXXX

Har egentlig veldig lyst til å bli spådd[;)] 

Oiiii!!!
Hun hadde jo rett i mye,da!!!

Tror det er noen som er synske,
og maange som driver med humbug!!![:D][:D][:D]

Jeg tror også det er mange som tuller.
Men det er jo gøy når mye stemmer selv om det er sagt
fra forskjellige personer

Jeg tror egentlig ikke mye på de som spår over nettet og sånn,men kanskje bittelitt...
Jeg har i hvertfall valgt å bli spådd på barnimagen 4 ganger og hver gang har jeg fått svar at jeg får 2 barn. Først en gutt(det har jeg) og så ei jente(vet ikke kjønnet på babyen jeg har i magen). Jeg ble litt raskere gravid enn det spådamene spådde, men de var ikke så gale de svarene jeg fikk.

Jeg tror absolutt det er mer mellom himmel og jord enn vi kan se. Og at det er noen mennesker som har "overnaturlige" evner.

Det var barnimagen jeg ble spådd første gangen..

Back
Topp